0407Tamar schreef:Super!
Wat naar van dat virus wat is het?
Tijn is weer kreup
Waarschijnlijk kinkhoest

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lienieminie schreef:Maar ook als je later eigen paarden koopt (ik neem aan dat je daar wel een band mee opbouwt en aan gaat hechten) daar kan ook wat mee gebeuren dat je opeens afscheid moet nemen of gaan jullie je ook niet hechten aan eventuele eigen paarden?
Maureen95 schreef:lienieminie schreef:Maar ook als je later eigen paarden koopt (ik neem aan dat je daar wel een band mee opbouwt en aan gaat hechten) daar kan ook wat mee gebeuren dat je opeens afscheid moet nemen of gaan jullie je ook niet hechten aan eventuele eigen paarden?
Maar ik denk dat je daar mee zekerheid van hebt. In je achterhoofd blijf je vast wel onthouden dat je paard een keer (onverwachts) dood kan gaan. Als je een verzorgpaard hebt kan die zomaar van je afgenomen worden.
lienieminie schreef:Ja je hebt gelijk het blijven dieren, levende dingen hoe je het went of keert of hoe het ook loopt ze gaan allemaal op een dag dood het is altijd rot hoe waar wanneer etc maar dat is een keuze die je maakt als je met paardrijden begint dat risico loop je nou eenmaal