nou ik heb donderdag avond en vrijdag morgen gereden (was blijven slapen ) ging niet zo heel geweldig maar wat wil je na drie weken niet gereden te hebben.. donderdag begon ze te steigeren (ik ben er lekker niet afgevallen ) alleen toen riep ik iets te hard appelflap V doe normaal en tegen over de bak/wei zaten mensen bij de eigenaar die een hondje (labrador ) hadden gekocht.. en die keken allemaal op .. en na ongeveer 10 minuutjes hebben gedraaft wilde ze niet meer vooruit en dan stond ze stil en als ik haar aan spoorde ging ze naar mijn voet kijken .. en dus was dat niet heel fijn vrijdag uhm.. ongeveer het zelfde na 10 minuutjes te draven..
vandaag met vliegen spul rijden denk ik.. dan kan ik gewoon overdag rijden.. en dan doe ik haar niet eerst los maar gewoon meteen aan gewoon stappen en draven om 'in te rijden' dat los gooien doe ik eigenlijk dat ze niet meer bokt maar ja dat helpt ook niet echt )
Evelien.. fijn dat het paardrijden heerlijk was! Robin.. leuk liedje Ellen.. vet in Italië paardrijden Robin.. computer kapot, niet zo mooi Annn.. jonge zwanen dood og, germ Robijntjah.. fijn dat de buitenrit leuk was..
Heej, dalijk ook maar weer bijlezen. Kan gebeuren he Dirkje , niet dat het fijn is natuurlijk. Hoop voor je dat ze volgende keer niet meer zo doet.
Gistere was lollig. Ik ging met Nike saves even een stukje door het dorp over de harde weg stappen. En op de terugweg kwam ik ook nog langs 2 cafe's. 1e cafe kwam der zo man vet blij naar buiten. 'Whoohwww! Een pony Een leuke pony ' En bij de 2e is meer zo'n jongerengedoe. Mense daar ah kijk een pony enz. Begon zo'n jonge van kijk of je die kan overnemen En dat soort gedoe. Der is ook un jonge die steeds als ik daar langs kom (Fiets daar supervaak langs en met kranten) aandacht probeert te trekke enzow. Vet blij hoi zeggen enzow. Gistere; 'Heej, mooie.. mooie... mmmoooiee.. hond ' (Whaha ) Ik was ondertusse doorgereden en liep tie naar zun auto toe. Liep tie bellend naar zun auto toe. Hoor ik iemand daar bij dat cafe 'Ik ben niet zo gek dat ik achter dat paard aan ga rijden' Kwam die me later tegen rijden.. 'Ja, mooi paard '
goedemorgen hoe dan robin k heb zin in vanavond, met leonne bij mindy slapen, dan s'avonds naar het feest van de tennisclub tot 4 uur ofso is meestal wel gezellig ook al tennis ik niet maarja wat gaan jullie doen vandaag/vanavond?
Whaha Robin!! Jou beschaafde lied Leuk dat Silence zo deed! Fijn dat het zo leuk was Jolijn! Marlene; Fijn dat het laterna beter ging! Annn; Arme zwaantjes Ik ook keer met Mariska en Nike(+vriendin) buitenrit maken. Moesten we langs een dode zwaan. Die lag daar gewoon opt pad. Eng! (pony's) Veel plezier vanaaf!
10 kleine visjes wilden naar de zee, Nee zei mama, ik ga niet mee, Ik blijf liever in deze vieze oude sloot, want in de zee daar zitten haaien en die bijten je DOOD, dood, dood, dodododood dood, dood, dood
9 kleine visjes wilden naar de zee, Nee zei mama, ik ga niet mee, Ik blijf liever in deze vieze oude sloot, want in de zee daar zitten haaien en die bijten je DOOD, dood, dood, dodododood dood, dood, dood
8 kleine visjes wilden naar de zee, Nee zei mama, ik ga niet mee, Ik blijf liever in deze vieze oude sloot, want in de zee daar zitten haaien en die bijten je DOOD, dood, dood, dodododood dood, dood, dood
7 kleine visjes wilden naar de zee, Nee zei mama, ik ga niet mee, Ik blijf liever in deze vieze oude sloot, want in de zee daar zitten haaien en die bijten je DOOD, dood, dood, dodododood dood, dood, dood
6kleine visjes wilden naar de zee, Nee zei mama, ik ga niet mee, Ik blijf liever in deze vieze oude sloot, want in de zee daar zitten haaien en die bijten je DOOD, dood, dood, dodododood dood, dood, dood
5kleine visjes wilden naar de zee, Nee zei mama, ik ga niet mee, Ik blijf liever in deze vieze oude sloot, want in de zee daar zitten haaien en die bijten je DOOD, dood, dood, dodododood dood, dood, dood
4kleine visjes wilden naar de zee, Nee zei mama, ik ga niet mee, Ik blijf liever in deze vieze oude sloot, want in de zee daar zitten haaien en die bijten je DOOD, dood, dood, dodododood dood, dood, dood
3kleine visjes wilden naar de zee, Nee zei mama, ik ga niet mee, Ik blijf liever in deze vieze oude sloot, want in de zee daar zitten haaien en die bijten je DOOD, dood, dood, dodododood dood, dood, dood
2kleine visjes wilden naar de zee, Nee zei mama, ik ga niet mee, Ik blijf liever in deze vieze oude sloot, want in de zee daar zitten haaien en die bijten je DOOD, dood, dood, dodododood dood, dood, dood
1 klein visje, wilde naar de zee, nee zei de moeder ik ga niet mee.. lalalala