Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
joyce B schreef:ik hoop dat je het al gemeld hebt nadat het paard over de zeik ging, zodat de eigenaresse er al van weet voor ze het ziet en ook weet hoe het gebeurd is.. En inderdaad gelijk aanbieden dat je het wel wilt vervangen. Dan hoor je wel of ze dat nodig vind of niet.
gerpiegorp schreef:Inderdaad aangeven dat je het wil vergoeden, dan hoor je vanzelf wel of ze dat zou willen of dat het niet hoeft
Mij is eens gebeurd dat de teugels (met clipjes) waren vastgeklikt aan het bit én neusriem (geen idee hoe). Ik wilde draven en de pony werd helemaal gek, waardoor ze uiteindelijk met haar hoef de teugel kapot maakte. Ik had aangeboden dat ik nieuwe wilde halen voor haar, maar dat hoefde niet aangezien ze nog reserve had
Anke schreef:Lijkt me wel zo netjes om de spullen te vervangen.
Als je over die van slijtage twijfelt, overleg je het even.
Als je een flinke bijdrage per maand betaald, zal de eigenaresse het vast minder erg vinden om het zelf te vervangen. Als je gratis van alles gebruikt maakt, lijkt me de kapotte spullen vervangen wel het minste wat je kunt doen.