Pfff ik zit er echt weer ff doorheen! Zolang als ik bezig blijf gaat het goed... Net boodschappen gedaan met mijn zus, kom ik eerst het broertje van Ronald tegen, daarna vrienden van hem... Kom ik thuis, heb ik echt een te lieve e-card van marionnnn@bokt, om me een beetje op te vrolijken! Ga ik net foto's kijken van Tetse, en nu zit ik weer te huilen Vanavond met een groep meiden film kijken en op stap, dan gaat het weer... Hoelang blijf ik die wisselende buien nog houden?! Het ene moment ben ik zo blij dat ik nu weet hoe Ronald is, en kan ik er echt niet mee zitten, het andere moment zou ik er alles voor doen om hem terug te krijgen...
En Tetse... Tjah, dat was gewoon liefde op het eerste gezicht.. de foto's zeggen genoeg lijkt me...
WHAHAAH Ik he even zo'n lol.. Vriendin geeft binnenkort feest.. En zon jongen die wij amper kennen en hij ook ;o HEeft ze op msn.. en zij wouw hem en vrienden van hem uitnodigen Dus ging ze het net vragen op MSN Onder mijn aandringen HEEFT ZE HET NOG ECHT GEDAAN Alleen heeft hij nog niet gereageerd, hijs ook afwezig,
Waren we op de manege.. Mocht ik op Gemma En we mochten nog niet eens zelf kieze:P Ze deed echt haar best.. Echt ze liep super ! (vond ik dan ) alleen na de galop was se kei irri.. En toen nog balkjes gedraaft.. Toen op de manege alles klaargemaakt voor morgen.. Roos, Spook en Boy gevlochten En toen nog ff naar Rowen geweest