Lientjee schreef:Ja idd, en Arie ook.
Arie ook?

maar Thijl, Ruben en Ruben zijn toch het beste

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lientjee schreef:Ja idd, en Arie ook.
Robin__ schreef:het is trouwens TIJL en niet THIJL!
Sorry maar moest ff
Shaar schreef:Hoii
D, over die peesjes, heb je ze er vandaag om laten zitten? Is er niemand die ze er even af kan halen nog?
Anders moeten ze er wel morgen afgehaald worden denk ik hoor. Bij ons op de manege laten sommigen na de springles ook per ongeluk de peesjes nog om, en dan kan het zijn dat ze de volgende dag hele warme benen hebben, of een beetje dikke benen.
oliebol ik zit vol
Robin__ schreef:Ah Joh D maakt niet uit
Robin__ schreef:D; ik had het erover dat je Thijl zij ipv Tijl
Of je sporen moet gebruiken? waarom zou je?
Jaa gewoon even een vraagje, maar waarom wil jij sporen gebruiken?
Robin__ schreef:Dan niet gebruiken, Sporen zijn voor het verfijnen van je hulp, niet omdat een pony/paard niet doorloopt...
Als je bijv. gaat oefenen met wijken enzo, dan kan spoortje handig zijn, omdat de hulp dan net iets meer doorloopt
Ik zou het gewoon blijven proberen met zweep, dan maar een paar keer bokken, maar ze zal er toch ooit aan moeten geloven
veronalover schreef:Robin__ schreef:Dan niet gebruiken, Sporen zijn voor het verfijnen van je hulp, niet omdat een pony/paard niet doorloopt...
Als je bijv. gaat oefenen met wijken enzo, dan kan spoortje handig zijn, omdat de hulp dan net iets meer doorloopt
Ik zou het gewoon blijven proberen met zweep, dan maar een paar keer bokken, maar ze zal er toch ooit aan moeten geloven
oké..![]()
Ik ga (als ik met sporen rij) ook eerst even vragen aan mijn toekomstige instructrise want als
Verona in januari terug komt krijg ik voortaan les.. en als die zegt dat ik beter een keer spoortjes
kan proberen doe ik dat wel.. maar op Jessica moet dat wel aangezien ze Z heeft gereden en
als je boven of M rijd dan moet je sporen ofzoiets en nu loopt ze niet meer goed zonder sporen..
Robin__ schreef:Ja oke als instructie dat zegt kan je dat doen ja
Is ook bij Dafhne is Z geweest, en reageert niet meer op je been bij bijv. wijken ofzo, dus heb ik spoortjes om, en dat gaat goed