Ik ga eten Weet niet of ik er vanavond/straks nog ben, zo niet, dan ben ik er morgen ook niet dan zit ik dus in Frankrijk, dan ben ik er vrijdag weer! Of héél misschien morgen avond.
hey was leuk bij courage kwam een of ander vies oranje spul uit zn mond... dus wij ff die eigenaar halen, was het eten..(nja blaadjes) vreetzak dat die is.. maarja wel lekker gereden, 1 heel goed galop je gedaan, ja ja we komen er wel oja we gingen springen trouwens
Mooi dat het galopje lekker ging !! ging het springen ook wel ? Whahhaa, wat een mafkees niet , Whaa, hij heeft n oranje mond .. Ehmm.. dat zijn blaadjes . Whaha...
Heel veel plezier Liza! Wow, best k.ut Patty, hoe oud was ie precies? Als mentor van de brugklas hecht je soms best veel waarde, pff.. klo.te man.
Whahaa,.. Jaa, maar dat doe ik sowieso wel voor de 1e keer op een paard !
Whaatt, vet lekker Annn .
Maar ik moet er nu vanaf en kom vanavond niet meer op msn, heb bruiloft van ene nicht, dus 3 uur thuis ofzo, morgen gewoon vroeg school, maarjah. Prettige avond iedereen !!
Stom Robin! Veel plezier op de bruiloft Lianne (en thanks) Fijn Lonneke! Toch veel plezier morge An Morge weer gym.. moet met kaartleesgedoe, gps en nog iets route gaan lopen/zoeken. Das pas Bah! En mag miss weer foto's maken Iets leuks eraan
Smakelijk An. Ik dalijk aardappels in de pan, hamburger en bloemkool
Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 11-10-06 18:17, in het totaal 1 keer bewerkt