[HK] Verzorgmiepjes.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Naimz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 18:54

Fijn dat jullie elkaar zo aanvullen dan toch!

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 18:56

Daarom...

Rijd ook nog op een manege, daar heb ik wel kans dat ik naar buiten ga, maar liever niet..

Naimz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 19:01

Waarom heb je zo'n hekel aan buitenrijden dan?

Naimz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 19:04

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 19:05

Ik dressuur liever.. Ben liever bezig, buitenritje is af en toe wel leuk, maar eens in de 3 maanden ofzo

Naimz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 19:07

Jaa dat heb ik ook wel hoor, maar als je op een paardje zit die buitenrijden veel leuker vind dan dressuren dan wordt je motivatie in het dressuren ook minder dan in het buitenrijden zegmaar.. Maar op de manege rij ik ook liever in de bak, want met een groep naar buiten vind ik ook niet altijd even geweldig.. Kga dan liever met zn 2en of alleen ofzo..

hmm hier gaat mn probleempje in topic eigk ook wel beetje over

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 19:12

Ik háat buitenrijden op de manege!
Met mariska en nike niet

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 19:12

Sisi vind het wel prima in de bak..

Naimz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 19:15

Haten is wel een beetje hard uitgedrukt Maar ik vind het gewoon niet zo prettig al die opgefokte paardjes die boven op elkaar zitten en vaak gaan we niet eens galoperen.. (kvind stappen en galoperen eigk t fijnst int bos..)

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 19:17

Ik haat ut echt..
Moet altijd op de moeilijkste pony's dan. Heel uur zo gespanne beest onder je kont dat bij ieder geluidje vliegend bokkend de lucht invliegt waardoor ik erg pijn aan mun rug krijg. En dan vervolgens nog eens aanhoren van andere dat de pony's rustig zijn buiten. En dan zelf er niet op durven rijden want ik doe het al..

Pony's zijn dan ook niet onstpannen te krijgen, hoe meer je ut probeerd hoe erger het word. Doe je niks, dan gaat het nog in tegestelling tot als je ut echt gaat proberen. Zodra je dan ook maar een ding doet wat de pony niet aanstaat begint tie weer..
En natuurlijk gaan we dan langs die koeien die de pony's hardstikke eng vinden.. of andere dingen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 19:22

Ik ben sinds gister ff weer dressuurfan ..
Whehe Vooral met Indy..
Gewoon lekker bezig zijn en oefenen met de dingen die zij moeilijk vind.. Daarna rondje uitstappen door n stukje bos is wel relaxed..
En af en toe een keer springen ook ..

Anoniem

Re: [HK] Verzorgmiepjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 19:44

Nou, de dierenarts is vanmiddag langs geweest met de uitslag van de autopsie op Tetse...
Ze hebben niets gevonden... Ik snap het echt niet, waarom moet hij nou dood?!
Waarschijnlijk was ie gewoon te zwak ofzo!

Veerle maakt het naar omstandigheden goed, gisteren was ze nog vrij veel aan het roepen en zoeken, vandaag viel het mee, heb haar 10 minuutjes gelongeerd, en daarna lekker afgespoten en geborsteld!
Ze genoot duidelijk van de aandacht!
Volgende week donderdag ga ik er voor het eerst weer op met begleiding van mijn instructrice!

Over Ronald: gisteren ben ik dus uitgeweest, en ben tot de ontdekking gekomen dat het al niet goed zat dat ik me zo onzeker voelde door hem!
Mijn zelfvertrouwen kreeg gisteren ineens een boost
Ben niks aan hem verloren, hij aan mij

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 21:13

Haii

Kom net terug van we hebben de bakletters opgehangen.. en het draad van de wei verschoven hebben ze een grotere bak.. Verder eigelijk niks gedaan want ik had last van mijn pees..

Toen zijn we even naar de manege gegaan waar we gaan lessen.. van de buitenkant ziet het erg niet super uit.. maar van binne wel

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:57

Fijn dat de bak groter is nu En de manege Fijn dat de bak groter is nu En de manege Fijn dat de bak groter is nu En de manege
Beterschap he

Wat raar Jolijn! Fijn dat Veerle het toch nog wel goed maakt
Goedzo meid! Zo is ut ook

Naimz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 23:14

Wat te doen als je VP's van een instelling zijn en er iemand is die alles voor ze regelt en daar nu niet meer werkt, en dat dus op een afstandje doet.. En ze het niet goed doet en zich niks van de dingen die wij (verzorgers) zeggen aantrekt.. Bijvoorbeeld dat incident met Rachel dr oog, wij hadden al een maand geleden gezegd dat de DA er naar moest kijken maar volgens haar zou het toch alleen maar gedruppelt moeten worden dus kon het wel even wachten.. En nu lees ik dat je onder een barefoot (peanuts heeft er 1) een speciaal dekje moet want anders verkloot je zn rug.. Dus ik zeg zo tegen het meisje die contact heeft met die vrouw dat ik dat dus las en dat hij daarom dus mss nu zo langzaam loopt omdat ie waarschijnlijk gewooon pijn heeft.. Maar ze zei al van "ja waarschijnlijk heeft het toch geen zin, want ze zal zich er toch wel weer niks van aantrekken".. Pffff....

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 23:22

Goed uitleggen? Zelf ernaar toe gaan als dat mogelijk is en de ergste dingen die dat kan veroorzaken vertellen met het liefst nog foto's of zoiets erbij. Goed duidelijk maken wat de gevolgen kunnen zijn. (dus vooral de ergste noemen als er meer zijn)
Als je haar zelf niet kunt bereiken (afstand te ver ofzowiets) misschien brief schrijven of mailen?
Weet niet of ut wat is maarja...

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 08:10

Ik hou van buitenrijden!
Vooral met Olga, lekker stevige rit.

En als ik dan de volgende dag ga dressuuren loopt ze de sterren van de hemel!

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 08:16

gOeiemorgen

strakjes manegehobbelen.. heb er best wel zin in.. maar ik wil niet naar buite.. en zeker niet op Sil !!

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 09:10

Haha das fijn Sylleke!
Met Mariska en Nike vind ik ut ook niet erg. Dan vind ik ut leuk. Maar met de manege...

Veel plezier dan!

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 09:15

Silvermoon is kei irr buite.. die schrikt van alles echt alles! En mij krijgen ze daar niet op want dan ga ik niet mee.. Ik vind dat je buitenrit doet voor ontspanning.. en dan hoef ik geen opgefokt beest onder mij teh ebbn

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 09:17

Haha Uns un keer is niet erg vind ik. Maar de hele tijd.... dan heb je vanzelf ook geen plezier meer in ut buitenrijden omdat je toch van tevoren al weet wat er gaat komen. (bij mij teminste)

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 09:29

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 09:32

Aah dan..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 11:48

HALLO
IK BEN DR OOK WEER..

Ik vind dat beheerdertje van HP niet sociaal.
Patty; Hij heeft nog steeds niet terug gepb't..
:aa..

Zal ik alle mensjes op HP een p gaan sturen met de flyer van Marcus ?..

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 11:51

Hoezo niet Ier?