@ maickel ; leuk dat hij eerste is geworden 
ik vind het ook erg jammer, maarja, ik heb laatst "ruzie" met mijn allerbeste vriendin gekregen (nouja allerbest vriendin kon ik het eigenlijk niet noemen ) heeft ze 3 x gezoend met 3 verschillende jongens die ik alle3 leuk vond (niet op dezelfde tijd he
) en de laatste keer had ze een vriend toen ze dat deed, vond die jongen die ik leuk vond en die zij had gezoend haar dus helemaal geweldig omdat ze gezoend hadden, had ze ruzie gekregen met der vriend, en kwam ze bij mij aanzetten dat ze niet wist wat ze moest doen.
toen ben ik helemaal uitgeflipt ana de telefoon omdat het telkens hetzelfde is, en toen was ze volgens mij aan het huilen, maar ze heeft mij zoveel geflikt het laatste halfjaar dat ik er helemaal genoeg van had, heb nota bene nog klappen gekregen die voor haar bedoeld waren
maar is nogal te lang verhaal enz dus ga ik niet hier neer zetten, hoop dat jullie he tnog een beetje snappen 
heb wel weer goeie zin opeens, een jongen die ik wel leuk vind heeft mij toegevoegd op msn en hoefde het nieteens te vragen, en met die vriendinnen achja.. ik heb de paardjes gelukkig nog