Jeuj! Haha nou zal ik me dan maar even een soort van voorstellen ofzo Heb 2 VP's 2 haflingers 1 van 24, Rachel. En 1 van 8, Peanuts. Heb gister te horen gekregen dat Rachel een tumor in dr oog heeft en 4 mei geopereerd moet worden
Jeeh mijn ouders hebbewn zich erbij neergelegd dan ik naar T wil
fijn!
lilykashmir; aan de ene kant kan ik het wel een beetje begrijpen van de manen.. dat hadden jullie gedaan zonder te vragen/overleggen toch? Als ze geen goed gesprek met jou willen houden is dat hun eigen gedoe, jammer voor jou natuurlijk maar dan zou ik liever de 'eer' aan mezelf houden en zelf weg gaan.
Welkom Naimz! *kom jou ook steeds vaker tegen Wat stom zeg! Gelukkig kan ze geopereerd worden!
Ja, Patty, daar heb je gelijk in ja. Maar ik had haar dus zoals ik verteld had aan de telefoon en daar heb ik dus ook me excuses aangeboden, want ze heeft idd groot gelijk. Maar na alles wat wij voor hun gedaan hebben hoeft ze niet zo te reageren. (Dat ze zo op de manen reageert, ja, tuurlijk heeft ze helemaal gelijk in). Maar de manier waarop ze ons de laatste tijd behandelen is niet bepaald leuk... en na alles wat wij steeds doen (we komen vaker en gaan dan niet rijden, maar mesten we de stallen o.a. steeds uit). Maar daar worden we dus ook zo te merken weer voor bedankt.... Echt super jammer, in het begin was het echt te mooi om waar te zijn, maar hoe het nu gaat is niet echt leuk ofzo. Er valt met hun gewoon niet echt te praten, wat erg jammer is.
Erg jammer ja idd. Nou, dan zou ik de eer aan mezelf houden en weggaan. + iets anders zoeken. als er echt niet mee te praten valt Van fouten maken leer je he
Oke dan vandaar.. Ik ken het een beetje, wij hebben een paardje op de manege beetje vreemd maar als je zonder zweep rijdt is ie behoorlijk sloom, en met zweep erg voorwaards, ook al hou je de zweep alleen maar vast..
@ Pattypaard: Leuk filmpje, hij staakt af en toe een beetje, dus duurde beetje lang voordat ie klaar was.. Maar er zit echt heel veel vooruitgang in.. Ga zo door!
Das altijd wel fijn, als paardjes graag willen werken! Peanuts en Rachel zijn een beetje lui.. Dus die moet je eerst altijd flink wakkermaken voordat ze echt willen werken.. Totdat je int bos komt dan scheuren ze zo onder je kont vandaan haha
Das teminste un bak Ik moet un doen met un weitje.. niet dat dat zo erg is Dankje Naimz
Nike is eigenlijk altijd wel un raceknol.. en zo niet dan word ze dat wel alse un pasje harder gedraaft of in galop geweest is En mariska is.. ik doe wat ik wil en anders niks
Ik ben ook wel blij dat wij een bak hebben, hij is niet ideaal (als het een paar keer heeft geregend is de helft vd bak een modderpoel en in 1 hoek schijten ze allebei dus daar kan je gewoon niet meer doorheen rijden en hij wordt nooit getrokken..) maar wel fijner dan een weitje ofzo lijkt me.. (heb eigenlijk nog nooit in een weitje gereden maarja)..
Verder kan ik opzich wel met ze naar het bos, maar heb zelf geen ruiterbewijs dus durf het gewoon niet aan.. En we meoten altijd met zn 2en want ze kunnen niet zonder elkaar Maar ik ga wel eens met een meisje die ze al heel lang verzorgd en dus wel een ruiterbewijs heeft enz. En ga binnekort waarschijnlijk met een vriendin die wel een ruiterbewijs heeft
@ Olympia: Oke dan, leuk! Ja ik vroeg het me af.. Want ik rij 2 haflingers en over het algemeen zijn dat toch wel meer van die buitenrijpaardjes vind ik