Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
luna1604 schreef:heb ook een camera, maar heb nog geen fotos getrokken van Luna. ik denk dat ik mama maar eens ga roepen als assistente die haar vasthoudt (is dat met dt of niet..)
hebben jullie trouwens een goede band met de eigenaar?
Maureen95 schreef:Jaaa ik heb een bijrijdpaardzal zo een verslagje schrijven
luna1604 schreef:heb ook een camera, maar heb nog geen fotos getrokken van Luna. ik denk dat ik mama maar eens ga roepen als assistente die haar vasthoudt (is dat met dt of niet..)
hebben jullie trouwens een goede band met de eigenaar?
enamorada schreef:Ben vrijdag voor de 3e keer naar Simcha Stoffel en Rosanna geweest, heb het er tot nu toe erg naar mijn zin![]()
[ [url=m/hIdyOH.jpg]Afbeelding[/url] ]
luna1604 schreef:Luna was hoefbevangen gewwest, is nu zo goed als over
0407Tamar schreef:Dominique ik kan jou foto niet zienMaar wat fijn dat je hebt kunnen rijden! Nu opbouwen?
Isa, ugh school haha. Hoop dat je snel de kans ziet om te gaan kijken!
IsaCalixa schreef:Wat een mooi beestje, _Dominique!
Ik ben nog niet bij de pony geweest waar ik zou kijken, helaas. Eigenaresse is nu erg druk. Of nou ja, eigenlijk zijn er twee pony's waar ik ga kijken, eentje waar ik mee kan rijden en eentje waar ik mee kan wandelen/poetsen etcHeb er wel erg zin in. Maar school is nou ook erg druk en op dagen dat ik wel kan regent het weer enzo, haha
kosseh schreef:Hey, Ik ben ook weer opzoek naar een bijrij/verzorgpaard.
Heb twee jaar lang 2 paarden verzorgd voor 50 per maand, mocht elke dag komen en ze allebei rijden (was alleen maar een wei, geen bak, geen wc enzo) Maar kreeg vandaag de mededeling dat het vanaf juni (woensdag) 125 per maand zou kosten. Ik mocht dan nog maar 3 keer per week komen en 1 paard rijden.
Dat vind ik te veel verhoging plus de manier waarop het ging voelde ik mij niet prettig bij, dus moest gelijk mijn sleutel inleveren. Wat nu echt even heel zwaar is. In twee jaar bouw je toch wel een goede band op.
Nu dus weer opzoek. Naar een leuk paardje voor 1 tot 3 keer per week. Zou het leuk vinden om te mogen lessen (op eigen kosten). Weten jullie nog iets in de buurt van Zandvoort (Haarlem, Heemstede, Vogelezang of Bloemendaal) hoor ik graag. Bijdrage vind ik niet erg, zolang het in verhouding staat.