Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ElinaSK schreef:Er zit hier een pensionstal op de hoek waarvan ik weet dat als je het vraagt en er iets kleins voor betaald je gewoon hun bak kan gebruiken. Maar dat moet je net durven vragen er zitten hier ook wel maneges maar dat is best een flinke afstand en duur...
Ik heb het idee dat de mensen die reageren niet goed lezen... De bak is er niet maar ik mis hem nooit je kan buiten desnoods op zandpaden gaan dressuren als ze dat perse willen. En de mogelijkheid om in de wei te rijden is er ook, maar toch zeggen mensen af vanwege het ontbreken van de bak
ElinaSK schreef:Er zit hier een pensionstal op de hoek waarvan ik weet dat als je het vraagt en er iets kleins voor betaald je gewoon hun bak kan gebruiken. Maar dat moet je net durven vragen er zitten hier ook wel maneges maar dat is best een flinke afstand en duur...
Ik heb het idee dat de mensen die reageren niet goed lezen... De bak is er niet maar ik mis hem nooit je kan buiten desnoods op zandpaden gaan dressuren als ze dat perse willen. En de mogelijkheid om in de wei te rijden is er ook, maar toch zeggen mensen af vanwege het ontbreken van de bak
ElinaSK schreef:Ik begrijp het deels , ik rij er zelf ook een paard en er is eigenlijk altijd wel wat te doen. 9 van de 10 keer is de winter hier toch kak en maar heel even. Ik herinner me nog dat ik midden in een sneeuwbui ben gaan rijden. Maar longeren kan hier eigenlijk altijd wel tenzij er extreem veel regen valt dan word je zelf ook vies van de modder... Maar het weiland is in de winter inderdaad geen optie.. maar goed er zijn hier genoeg andere dingen te doen behalve rijden ook in de winter. we zullen zien of het wat wordt
TurboTinker schreef:Ik zou wel eisen dat ze met schone kleren komt. Iig niet van de andere paarden naar de mijne ivm overdragen van ziektes.
Anke schreef:Manege is rijles. Zeker als je alleen verzorgt, lijkt me dat een logische combinatie.