Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anora schreef:Leuk! Komen er dan ook foto's?
Haha, vind ik altijd kooeell
Anora schreef:Haaaaaj iedereeen
Haha, ik fietste net met een vriendin van school naar huis. Zien we daar bij een of ander hotel een cameraman en nog wat mensen staan. In een vlugge blik zeg ik voor de grap: 'hee das Frans Bouwer! (hoe schrijf je die naam)', keken we nog is goed, was het ook serieus Frans! Wij helemaal in een deuk
Maar ik ga even bijlezen
Meliaforever schreef:morgen weer naar me vzpaardjes ..Maarr ik heb geen zin om allse uitgebreid te doen hoor.. want als je om half4 ongeveer daar aankomt en je moet om half 6 eten en ook nog terugfietsn..
ff eten dan maak ik me verhaal afOke ff verhaal af maken ;
Beetje alles snel doen enzo .. niet uitgebreid gaan poetsen.. Je MOET altijd rijdenBuitenrijden daar dan .. No bak
myn volgorde is: Mesten, Eten maken, Poetsen, Wandelen, Rijden, Drinken, Water geven, Eten geven en wegwezen
Als ik niks vergeten ben
Robin__ schreef:Liza: zet je er wel ergens neer dat jij nu verder gaat met de wist je datjes? dat ze weten wie het gemaakt heeft?
Annn schreef:Anora schreef:Haaaaaj iedereeen
Haha, ik fietste net met een vriendin van school naar huis. Zien we daar bij een of ander hotel een cameraman en nog wat mensen staan. In een vlugge blik zeg ik voor de grap: 'hee das Frans Bouwer! (hoe schrijf je die naam)', keken we nog is goed, was het ook serieus Frans! Wij helemaal in een deuk
Maar ik ga even bijlezen
hahaha die komt altijd bij ons in het restaurant
is het restaurant van de ouders van mariska
wel hip
heb hem nog nooit gezien
wel nick en simonvan jan smit
en de ski hut
met de kermis