Ik ben ook druk bezig met het zoeken naar een verzorgpony.
Helaas is er omgeving Velp/Rheden/Arnhem bijna niks te vinden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ruiter1997 schreef:Inmiddels een heel mooi bijrijdpaard/leerpaard gevonden! Diegene was gelukkig niet op zoek naar iemand die ervaring had met het rijden van concoursen. Wel die een goede basis van het rijden had. Nu mag ik haar paard gaan rijden/trainen (2-3keer per week) en ook mag ik mee gaan doen aan springconcoursen. Hiermee wou zij mij gaan helpen. Ben heel erg blij!
Heavenpony schreef:Hoelang deden jullie er eigenlijk over en hoe heb je hem gevonden?

) dagen gezocht en was er toen klaar mee
had toen wel gereageerd op iemand, maar dat was echt niks (eigenaresse en ik klikte totaal niet). Dus ik ben nog steeds bij deze pony. En ondertussen... Ik ben niet van plan meer om te stoppen
ik hou echt van deze pony ondanks dat ze soms haar eigenwijze karakter in de strijd gooit. De eigenaresse (en diegene die me het aanbood) zijn erg enthousiast over hoe ze verandert is en het gaat ook steeds beter. Buitenrijden, dressuurmatig, in de omgang en laatst hebben we zelfs onze eerste sprong en eerste galop meegepakt. Ze is gewoon ongelooflijk lief en schattig en op stal is het altijd gezellig. Dus ik hoop dat ik hier nog een héle lange periode mag slijten 
toen ik die 4 maanden verzorgde, kwam er een tinker op mijn pad via bokt en die ben ik toen ook gaan verzorgen 

Ik kan tegenwoordig zelfstandig met het OV naar 'm toe, nog steeds 1x in de week. Helaas door stage en een rottig collegerooster kan ik niet altijd. Ik mag in principe komen wanneer ik wil, mits ik het eventjes laat weten aan dr. Heel fijn!
Hij zal er hoe dan ook niet onder lijden, hij heeft nog een bijrijdster en de eigenaresse komt alle overige dagen.