Hoe heet ie, hoe oud issie, hoe is 't zo gekomen, issie een lekkerding? Heb je een foto?
foto moet ik nog even aankomen hij heet sander is nu nog 14.. volgende maand 15 (ik voel me alweer jong ) t is een goede vriend van een goede vriendin van mij .. (klopt die zin?) lekkerding kun je binnenkort zelf bepalen
hah door die vriendin .. wij hebben allebij onwijs tegen haar lopen zeiken dat we elkaar zo leuk vonden tot zij ineens dr bek opentrok tja.. toen waren er geen geheimen meer
haha leuk voor je kat we willen wel snel een foto he en ja zoiets had ik ook al, die andere jongen wat er werkte was ook superleuk, supermooie blauwe ogen, en ik heb vannacht over em gedroomt, mjah die kermis jongens zijn zo weer weg ik vind wel wat leuks
Pas had ik gedroomt over zo'n kei knappe jongen van mn school, heb altijd oogcontact met hem, maar nog nooit wat tegen hem gezegd maar goed, ik had gedroomt dattie me midden op school op mn bek pakte , ik helemaal gelukkig, maar hij kon niet zoenen
Liz, ik hoop voor je dat de DA je verder kan helpen met die hengstigheid van tinkerbell.. En succes met je sollicitatie gesprekken morgen. Op die kinderboerderij lijkt me het leukste dan
Ik heb ook wel een leuke jongen gezien op een foto In de vakantie spreek ik met een vriend van hem af en dan komt hij ook ofzo mee Maarjaa.. ik ken hem toch niet Alleenmaar op een foto gezien