Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_nvds schreef:De mijne is denk ik niks. Ze was veelte lief voor Jewel
Lianne86 schreef:Bij jonge kids --> altijd ouders meteen erbij betrekken... Kan helaas ook in je nadeel werken.. Had iemand van 15... Moeder netjes de eerste keer mee.. Heeft heel de tijd gestaan "het is koud, is er geen kantine blabla..." Meisje is daarna nooit meer geweest, nog wel een afspraak gemaakt, werd 's ochtends afgezegd en niets meer van gehoordTerwijl moeder nog aan het vertellen was "is op fietsafstand, kan ze mooi alleen"
xxxjanna schreef:Lianne86 schreef:Bij jonge kids --> altijd ouders meteen erbij betrekken... Kan helaas ook in je nadeel werken.. Had iemand van 15... Moeder netjes de eerste keer mee.. Heeft heel de tijd gestaan "het is koud, is er geen kantine blabla..." Meisje is daarna nooit meer geweest, nog wel een afspraak gemaakt, werd 's ochtends afgezegd en niets meer van gehoordTerwijl moeder nog aan het vertellen was "is op fietsafstand, kan ze mooi alleen"
Ik ben 15 maar vind het niet nodig dat mijn ouders persé mee moeten om eerlijk te zijn..
Laat het ze altijd meteen weten als ik weer wat gevonden heb en vraag wel wat ze ervan vinden, maar eerste afspraak deed ik altijd alleen.
Kwam wat zelfstandiger over, had ik besloten haha.
Dat betekent niet dat ze nooit hun gezicht laten zien hoor, ze komen wel eens langs en willen ook graag kennis maken met de eigenaar en het paardje natuurlijk, maar op je 15e vind ik niet dat je moeder altijd nog mee moet.
Zoals je zelf zegt kan dat nog vrij irritant zijn ook! ;p