En ik heb nu meer kans want beide paarden kunnen nu ook gereden worden en dat kon eerst niet, al wil ik niet graag iemand waar rijden boven aan het lijstje staat maar gewoon een leuke bijkomstigheid is

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amaris schreef:Nou... ben nu voor het eerst in maanden weer aan het rijden (priveles op een pensionstalling/manege) en het bevalt helemaal goed!
Na verkoop eigen paarden reed ik op een merrie van mijn vriendin, maar die merrie is helaas kreupel en meer dan een bosritje wordt het niet meer (als dat al gaat lukken). En tja.. dan gaat het toch weer kriebelen na een paar maanden he.
Dus nouja, op zoek op zoek... beetje wel.
Woon in Middenlimburg
Zoek schreef:Wat ik dan weer vervelend vind is dat meiden nu weer mijn advertentie zien staan en denken dat het niet leuk is omdat niemand het vol houd.....terwijl ik vind dat ik best wat te bieden heb en mijn laatste verzorgster het ook best wel even gedaan heeft
capopjekop schreef:Ik zelf erg te twijfelen of ik weer een paard ga zoeken voor 1x per week of gewoon naar de manege te gaan. Als ik mijn bijrijdsters op mijn pony zie rijden begint het ook wel weer te kriebelen. Maar even goed de voor en de nadelen op een rij zetten.
capopjekop schreef:Ik zelf erg te twijfelen of ik weer een paard ga zoeken voor 1x per week of gewoon naar de manege te gaan. Als ik mijn bijrijdsters op mijn pony zie rijden begint het ook wel weer te kriebelen. Maar even goed de voor en de nadelen op een rij zetten.