En ik heb nu meer kans want beide paarden kunnen nu ook gereden worden en dat kon eerst niet, al wil ik niet graag iemand waar rijden boven aan het lijstje staat maar gewoon een leuke bijkomstigheid is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Om zo met zijn tweeen te verschijnen, zonder dat eerst gevraagd te hebben.
Zo gelachen altijd om de moeder van mijn oude verzorgster (ze hadden zelf al een paard gehad, maar die is verongelukt in de wei...) Kwam ze altijd met wortels aanzetten, en dan aaien en trots zijn dat ze hem geaaid had
(moet meestal ook wel als ze met de auto komen
), weten ze toch ook bij wie ze hun kind achterlaten enzo
Maar zussen & vriendinnen enzo.. begrijp wel dat het fijn is voor de persoon zelf, maar ik kan er niet zoveel mee

Hier zijn ze ook al een tijdje op zoek...maar schijnt lastig te zijn...
. Zelf had ik een keer geschreven dat ik hier een paard erg leuk vond klinken, maar dat het te ver was.. Kreeg ik later een pb of ik nog op zoek was. Was ik niet, omdat ik twee bijrijdpaarden heb, en twee pony's (die ieders andere plek) die ik zou kunnen rijden/verzorgen.

(kreeg 4 mailtjes, gaat om een pony, dus iemand van 1,80 erop vind ik te groot...; dan nog een meisje dat betaald wilde worden, dan nog iemand waarmee ik probeerde af te spreken maar er kwam steeds iets tussen en niets meer van gehoord...)
Wij hadden iemand voor dit paard, maar ivm medische klachten moest er gestopt worden, dus weer op zoek. Reageerde een meisje op, afgesproken op een dag, kwam nooit opdagen , zonder af te bellen8)7. Nu iemand die dus geen tijd heeft. Leuk paardje, lieve eigenaren die je vrij laten. Lastig hoor...genoeg paarden in de regio..dus toch ook mensen die bijrijdpaarden zoek dacht ik
Amaris schreef:Nou... ben nu voor het eerst in maanden weer aan het rijden (priveles op een pensionstalling/manege) en het bevalt helemaal goed!
Na verkoop eigen paarden reed ik op een merrie van mijn vriendin, maar die merrie is helaas kreupel en meer dan een bosritje wordt het niet meer (als dat al gaat lukken). En tja.. dan gaat het toch weer kriebelen na een paar maanden he.
Dus nouja, op zoek op zoek... beetje wel.
Woon in Middenlimburg
In een soort gelijk topic. Dus kijk maar uit
Zoek schreef:Wat ik dan weer vervelend vind is dat meiden nu weer mijn advertentie zien staan en denken dat het niet leuk is omdat niemand het vol houd.....terwijl ik vind dat ik best wat te bieden heb en mijn laatste verzorgster het ook best wel even gedaan heeft
capopjekop schreef:Ik zelf erg te twijfelen of ik weer een paard ga zoeken voor 1x per week of gewoon naar de manege te gaan. Als ik mijn bijrijdsters op mijn pony zie rijden begint het ook wel weer te kriebelen. Maar even goed de voor en de nadelen op een rij zetten.

capopjekop schreef:Ik zelf erg te twijfelen of ik weer een paard ga zoeken voor 1x per week of gewoon naar de manege te gaan. Als ik mijn bijrijdsters op mijn pony zie rijden begint het ook wel weer te kriebelen. Maar even goed de voor en de nadelen op een rij zetten.