Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maaikiemike schreef:@Horzlover: je gaat niet te ver, het is jouw mening. Maar het uitgaan en alle hormonen komen binnen een paar jaar wel om de hoek kijken. Daarnaast heb ik een paard en hij is niet altijd zo betrouwbaar. Durf ook geen kinderen bij hem in de stal/wei te laten, hij kan je aanvallen. Tevens de stalplaats (achteraf) is een reden. Zo heb ik er nog een paar.
Ik denk inderdaad dat het moeilijker voor je is door je leeftijd, maar ik hoop dat je ook een beetje respect voor de paardeneiegenaren hebt die een leeftijdsgrens hanteren.
Zo, nu ff ontopic: ik ben gestaakt in mijn zoektocht en ga nu wisefullthinken: een leuke betrouwbare verzorgster komt me wel aanwaaien!
Tigra_ schreef:horzlover schreef:maar wat jij op noemt leer je als basis toch of heb ik dan luxe gehad en dat geleert, dat moet iedere manege ruiter kunnen vind ik.
Gaat dat over mijn stukje? Valt toch vies tegen hoor. Heb al een 2x gehad dat de wei niet dicht was en de bak ook al een aantal keer. Nu niet meer(mag ook wel na zo'n 6 maanden) maar het is toch verrekte irritant als je achter iemand z'n kont aan moet gaan lopen. Hier lopen er nu 2 rond. De ene is ouder en heeft een stuk meer inzicht dus daar geen problemen mee. Maar goed misschien ben ik gewoon een zaag als mensen de moeite niet nemen om even te vegen nadat een paard gepoets is en "vergeten" de bak dicht te doen. Sommige hebben dat inzicht blijkbaar niet helemaal in zich.
Sommige moeten misschien gewoon nog veel leren en als ze het inzicht missen is dat toch een stuk lastiger. Maarja daar doe je niets aan.
Zoek schreef:Ja door hier te lezen wat "mijn" ervaringen zijn over bijrijdsters, en dat is niet erg positief door wat ik allemaal wel niet mee gemaakt heb met mijn bijrijdsters....dus het voelde voor haar niet fijn omdat hier zoveel negativiteit uit gesproken wordt over bijrijdsters mede door mij. Nou ik heb haar een keer ontmoet en het is echt een hele leuke meid dus ik vind het erg jammer dat ze het geen kans geeft!!
Zoek schreef:Ja door hier te lezen wat "mijn" ervaringen zijn over bijrijdsters, en dat is niet erg positief door wat ik allemaal wel niet mee gemaakt heb met mijn bijrijdsters....dus het voelde voor haar niet fijn omdat hier zoveel negativiteit uit gesproken wordt over bijrijdsters mede door mij. Nou ik heb haar een keer ontmoet en het is echt een hele leuke meid dus ik vind het erg jammer dat ze het geen kans geeft!!
mnkortleve schreef:Destino Je heb gelijk hoor een beetje te begrijpen is het ook wel en als je dan wat onzeker ben dan voel je je misschien al snel aangesproken of durf je niet meer omdat iemand er toch al een negatieve kijk op heeft.
Ik heb die kijk ook wel, het valt steeds weer tegen en dan bedoel ik niet met jou, maar dat weet je wel
maar gewoon degene die denken dat ze het allemaal wel kunnen en vervolgens maar slecht kunnen rijden
of naar 3 keer geweest te zijn zich toch beseffen geen tijd te hebben.
Na zoveel mensen gehad te hebben zakt de moed je wel eens in de schoenen en spreek je je frustratie hier op het internet uit.![]()
Ik ben de niet makkelijke eigenaar