Jep, ik rijd nu vast op Lex Jans Din, we doen idd mee aan de kampioenschappen. Vorig jaar ook meegedaan in de E-poule, dit jaar in de D-poule. We hebben dus 13 mei NK, het gaat sneeeeeeeeel!
Goedenmiddag! Ga vanmiddag pas bijlezen, was net ff naar paarden van radnah2 op bokt gegaan en toen reden we langs een manege/handelsstal, en had gehoord dat Sally's daar stond, dus waren we gaan kijken en hij was daar idd ...
Din, jij rijdt dan denk ik in een groep die al langer bezig is met carrousel? Wij zijn namelijk ook pas 2 jaar geleden begonnen, en als je dan voor het eerst mee gaat doen aan het NK moet je in de E-poule beginnen. Als je daarbij bij de eerste weetikhethoeveel geëindigd bent, mag je door naar de D-poule enz enz.
Volgens mij is er van de pony's alleen maar een A en een B poule? Deze groep is al wel een tijdje bezig, maar werden bijna altijd laatste of enalaatste, we zijn nou niet bepaald goed ofzo
Wij hebben vorig jaar op de manege is met zn 6e allemaal op de friesen geprobeerd carousel te rijden Zag er wel leuk uit, we konden het alleen nog niet zo goed