enamorada schreef:Zijn er dingen die ik nog kan verbeteren aan deze advertentie? http://www.bokt.nl/markt/ad/407641/verz ... aangeboden
Ik vind van niet. Je zegt heel duidelijk waar je naar zoekt en wat wel en wat niet van toepassing is. Netjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
enamorada schreef:Zijn er dingen die ik nog kan verbeteren aan deze advertentie? http://www.bokt.nl/markt/ad/407641/verz ... aangeboden
shaddiefan schreef:enamorada schreef:Zijn er dingen die ik nog kan verbeteren aan deze advertentie? http://www.bokt.nl/markt/ad/407641/verz ... aangeboden
Ik vind van niet. Je zegt heel duidelijk waar je naar zoekt en wat wel en wat niet van toepassing is. Netjes
brendy29 schreef:Gisteren mocht ik op een nieuwe pony op de manege rijden (deze is op proef) in mijn eentje. Ze was heel braaf alleen heb ik het idee dat ze maar half ingereden is. Aan de ene kant hoop ik dat ik haar een poosje door mag rijden, aan de andere kant weet is dat als het 'klusje' geklaard is, ze mij weer aan de kant zetten.. Heb nog geen berichtje met de vraag of ik er nog een keer op wil rijden, maar het blijft door mijn hoofd spoken. Ik vind het leuk om een nieuwe leerervaring te hebben, maar ik weet dat ik me altijd heel erg ga hechten aan paarden. Heeft iemand dit ook meegemaakt of hebben jullie ideeën over hoe ik dit aan zou moeten pakken?
brendy29 schreef:Gisteren mocht ik op een nieuwe pony op de manege rijden (deze is op proef) in mijn eentje. Ze was heel braaf alleen heb ik het idee dat ze maar half ingereden is. Aan de ene kant hoop ik dat ik haar een poosje door mag rijden, aan de andere kant weet is dat als het 'klusje' geklaard is, ze mij weer aan de kant zetten.. Heb nog geen berichtje met de vraag of ik er nog een keer op wil rijden, maar het blijft door mijn hoofd spoken. Ik vind het leuk om een nieuwe leerervaring te hebben, maar ik weet dat ik me altijd heel erg ga hechten aan paarden. Heeft iemand dit ook meegemaakt of hebben jullie ideeën over hoe ik dit aan zou moeten pakken?
elszoekt17 schreef:brendy29 schreef:Gisteren mocht ik op een nieuwe pony op de manege rijden (deze is op proef) in mijn eentje. Ze was heel braaf alleen heb ik het idee dat ze maar half ingereden is. Aan de ene kant hoop ik dat ik haar een poosje door mag rijden, aan de andere kant weet is dat als het 'klusje' geklaard is, ze mij weer aan de kant zetten.. Heb nog geen berichtje met de vraag of ik er nog een keer op wil rijden, maar het blijft door mijn hoofd spoken. Ik vind het leuk om een nieuwe leerervaring te hebben, maar ik weet dat ik me altijd heel erg ga hechten aan paarden. Heeft iemand dit ook meegemaakt of hebben jullie ideeën over hoe ik dit aan zou moeten pakken?
Wat zoek je precies? Ik woon in leiden en heb veel contacten
shaddiefan schreef:brendy29 schreef:Gisteren mocht ik op een nieuwe pony op de manege rijden (deze is op proef) in mijn eentje. Ze was heel braaf alleen heb ik het idee dat ze maar half ingereden is. Aan de ene kant hoop ik dat ik haar een poosje door mag rijden, aan de andere kant weet is dat als het 'klusje' geklaard is, ze mij weer aan de kant zetten.. Heb nog geen berichtje met de vraag of ik er nog een keer op wil rijden, maar het blijft door mijn hoofd spoken. Ik vind het leuk om een nieuwe leerervaring te hebben, maar ik weet dat ik me altijd heel erg ga hechten aan paarden. Heeft iemand dit ook meegemaakt of hebben jullie ideeën over hoe ik dit aan zou moeten pakken?
Die situatie komt me enigsinds bekent voor. Je kan altijd vragen of je er vaker op mag rijden maar zoals je zelf zegt is het een manegepony. En nieuwe ervaring is eigenlijk altijd goed. Ik weet verder niet in hoeverre de manege eigenaar mensen buiten de lessen om op paarden laat rijden maar een nee heb je ja kan je krijgen. Je moet dan wel in je achterhoofd houden dat hij of zij niet van jou is en als hij niet geschikt is voor het manege werk of als ze m niet meer kunnen gebruiken de kans groot is hij weg gaat. Misschien kan je kijken of je kan leasen of iets in die richting? Hoop dat je vraag een klein beetje beantwoord is![]()
![]()
Ruiter1997 schreef:Ja het is behoorlijk lastig om er eentje te vinden. Ik ben zelf ook ak een tijdje op zoek naar een bijrijdpaard die ik graag uit zou willen laten brengen op concoursen, mocht dit mogelijk zijn. Zou me graag verder willen ontwikkelen en ervaring op willen doen met springconcoursen. Misschien dat iemand hier iets weet? Of iemand kent?
Maaikevdk schreef:Ruiter1997 schreef:Ja het is behoorlijk lastig om er eentje te vinden. Ik ben zelf ook ak een tijdje op zoek naar een bijrijdpaard die ik graag uit zou willen laten brengen op concoursen, mocht dit mogelijk zijn. Zou me graag verder willen ontwikkelen en ervaring op willen doen met springconcoursen. Misschien dat iemand hier iets weet? Of iemand kent?
Als je redelijk wat ervaring hebt is het denk ik niet heel moeilijk te vinden. Met minder ervaring is het denk ik moeilijk om ergens iets te vinden, of je moet heel veel willen investeren in lessen. Met minder ervaring en wat minder lessen zou je ook kunnen kijken of je een paard kan leasen.
Ruiter1997 schreef:Heb 12,5 jaar rijervaring, alleen nog niet echt met 'echte' springconcoursen. Ik snap datze graag iemand zoeken met ervaring, maar ja je moet toch een keer ervaring op kunnen doen. Ik ben tot veel in staat, extra lessen nemen of wat dan ook. Kennis van mijn vader heeft ook concourspaarden en zocht ook nog iemand als bijrijder (met of zonder ervaring met concoursen). Helaas was ik net te laat en had pas geleden al iemand gevonden.
elszoekt17 schreef:Hoi allemaal, wat ben ik blij dat mijn verzorgpaard op een andere stal staat nu, helemaal happy hier! En vooral dat de mensen zo behulpzaam zijn, de eigenaar van mijn verzorgpaard en ik hebben de afgelopen twee weken heel veel ongeluk gehad ( allebei in ons eigen leven, heeft niks te maken met de paarden ) en het is dan super dat de andere mensen op de stal willen meehelpenmorgen voor het eerst sinds dinsdag weer naar mijn verzorgpaard toe