wand hij is al zo sloom door het weer hij zweet erg als je gereden heb niet normaal meer maar ja normaal is hij nooit sloom wat zouden juli doen dan ook niet mee doen met de les
Ja idd. maakt echt niet veel uit of je paard nu bruin of zwart is.. trekt alleen wat meer warmte aan maar dan doe je toch gewoon iets rustiger als je paard er duidelijk last van heeft? Kan bij een schimmel ook zijn..
.. hebben jullie/jij nog iets gedaan vandaag.. ik heb vandaag de hele dag samen met mijn moeder, broertje + vriend, en Sarah (LakkieLover) op Hemelrijk (een grote water plas, natuurwater) gelegen was wel lekker morgen weer En morgen komen Richelle en heel de mik mak (eigenaren van V) weer thuis dus dat wordt donderdag weer rijden
Heb vanmorge om 6 uur kranten gedaan.. toen direct door naar de pony's en later weer terug naar huis.. ongeveer hele dag tv gekeken en gecomputert en dalijk weer ff naar de pony's.
Ik hoop eerlijk gezegt dat ze dan niet bevalt want ik heb die woensdag (voor de 15de) tot woensdag (na de 15de) Proefwerkweek
En nee, ik heb niet gereden want ze staan dan ergens anders (zelfde straat maar even over de weg lopen) en dan moet ik alleen met twee paarden over de weg lopen door een poort die niet (of misschien wel) open is.. en dan door de wei lopen (want de loods is niet open) en dan kan ik ook mijn zadel niet bij.. dus ik kon gewoon niet rijden maar dat zou op zich wel mogen..
ik ben er ook weer even @ robin ; ze doet die opleiding bij het arcus in heerlen. @verona : ik ga ook zometeen pizza eten voor de rest heb ik niet echt wat gedaan vandaag geslapen tot half 1