Mochten jullie iemand in de omgeving weten of kennen......

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
myk_en_shant schreef:De onderdeel bijrijder, les en oppas, staat al een hele tijd onder de subgroep diensten. Vanaf die tijd is wanneer je een advertentie wil plaatsen met foto's en een uitgebreide beschrijving betaald. Tot 200 tekens is gratis. Dat betekent een klein tekstje van dit formaat, wat ik nu typ als reactie in deze topic.
myk_en_shant schreef:Helaas heb ik een derde bijrijder nodig, ivm aankomende afstudeer jaar van de één en door werk van de ander.
Zelf rij ik niet op dit paard, ivm herstellende va rugproblemen en dat ik dan liever op één van mijn andere lespaarden stap, deze zijn stabieler en ouder.
De ruin loopt nog weinig lessen, alleen met de bijrijders en één lesklant. Op den duur is het uiteraard de bedoeling, dat hij meer lessen gaat draaien, als hij meer geschikter wordt voor minder gevorderde ruiters.
Veel tijd wil ik naast de twee keer in de maand lessen er eigenlijks ook niet insteken. Puur de opstartfase en dan moeten ze het zelf doen.
Op dit moment gaat mijn lichte voorkeur uit naar de persoon die licht in de mond rijd, alleen het openbaar vervoer nekt mij.