Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
shaddiefan schreef:
Dat meisje (22) Keek heel vreemd op toen ik vroeg of ze een bijdrage wilde hebben. Zij vond dat het houden van paarden en daarmee de kosten voor een eigenaar zijn. Ik weet dat er mensen zijn die dit anders zien maar wat vinden jullie?
Roosje01 schreef:Ik wil ook graag alleen kunnen, maar de eerste paar keer liever niet ken daar ook niet heel goed de weg. En ze zegt dat sam het niet kan alleen maar zelf is ze ook bang buiten denkt dat, dat wel meespeelt. Hij vond het juist leuk ging voorop alles soms zelfs met een heel gat ertussen. Hij loopt ook alleen voor de wagen. En volgens andere meid van stal kan hij het ook gewoon, want zij reed hem een tijdje bij toen de eigenaresse zwanger was. Hij is alleen bijna blind aan een oog dus hij ziet soms dingen niet goed. Merkte goed wanneer hij iets "engs" zag, dus even de tijd en ruimte geven om te kijken kalmeerde hem snel. Ik denk dat ik binnenkort wel gewoon alleen met hem naar buiten kan.
Marocje schreef:Roosje01 schreef:Ik wil ook graag alleen kunnen, maar de eerste paar keer liever niet ken daar ook niet heel goed de weg. En ze zegt dat sam het niet kan alleen maar zelf is ze ook bang buiten denkt dat, dat wel meespeelt. Hij vond het juist leuk ging voorop alles soms zelfs met een heel gat ertussen. Hij loopt ook alleen voor de wagen. En volgens andere meid van stal kan hij het ook gewoon, want zij reed hem een tijdje bij toen de eigenaresse zwanger was. Hij is alleen bijna blind aan een oog dus hij ziet soms dingen niet goed. Merkte goed wanneer hij iets "engs" zag, dus even de tijd en ruimte geven om te kijken kalmeerde hem snel. Ik denk dat ik binnenkort wel gewoon alleen met hem naar buiten kan.
Maar dan nog kan het dat de eigenaar dit gewoon niet wil. het niet veel te maken dat het paard het niet kan, maar qua aansprakelijkheid.. Het risico is gewoon groter, en zij blijft aansprakelijk. Ik vind het bijvoorbeeld niet goed, maar mijn pony is ook niet volledig te vertrouwen buiten.
gerpiegorp schreef:Hier is er nog 1![]()
Een fjordenmerrie van bijna 23. Ik ga er 1 -soms 2- keer in de week heen, met slecht weer als het land niet te rijden is dan ga ik lekker een uur poetsen en met lekker weer ga ik rijden, zoals nu
Al moet ik wel zeggen dat ze er niet in overvloed zijn. Een vriendin van mij zoekt ook zoals jij een lief en braaf paard waar ze wat op rond kan hobbelen, maar hier in de buurt worden hele andere paarden aangeboden met bijbehorend eisenpakket voor de ruiter. Erg jammer! Ben benieuwd of je wat vindt