Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

0407Tamar

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 09:37

Nee precies. Ik zou echt heel erg graag een maatje voor mezelf hebben maar dat zit er helaas niet in.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 14:45

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 15:06

Voor mij ziet ie er goed en duidelijk uit!

Mariska14015

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 16:00

Ziet er goed uit. Het is mij alleen niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met die mix van dressuur Western en Natural oid. Misschien daar iets duidelijker over zijn. Verder prima!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 16:03

Netjes! Ik mis alleen of je ook bereid bent om te lessen of een bijdrage te betalen :)

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 22:44

EskeGirl schreef:
Netjes! Ik mis alleen of je ook bereid bent om te lessen of een bijdrage te betalen :)

Dat zet ik er ook nooit in als een eigenaar dat toevallig niet vraagt is het mooi mee genomen daarbij vind ik het netter om het later over geld te hebben, ik snap wel erg goed dat een eigenaar dat wel fijn vind in de advertentie!

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 22:47

Mariska14015 schreef:
Ziet er goed uit. Het is mij alleen niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met die mix van dressuur Western en Natural oid. Misschien daar iets duidelijker over zijn. Verder prima!

Afwisselend :D ik zal dat er even bij zetten, dankjewel!
En de rest die heeft gereageerd: ook bedankt :)

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 00:40

lienieminie schreef:
EskeGirl schreef:

Dat zet ik er ook nooit in als een eigenaar dat toevallig niet vraagt is het mooi mee genomen daarbij vind ik het netter om het later over geld te hebben, ik snap wel erg goed dat een eigenaar dat wel fijn vind in de advertentie!

Als het toevallig niet wordt gevraagd is het mooi meegenomen? >;)
Het is toch alleen maar mooi als je wilt lessen, dat Doe je niet voor het paard maar voor jezelf hoor?

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 09:58

@fenijro_tani, dat kost geld, dat is voor een kind/puber niet altijd haalbaar. Vandaar.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:15

Een kind/puber heeft ook nog altijd ouders.
Nu insinueer je dat het dus een gratis plek moet zijn.
Veel eigenaren zien toch graag dat een verzorgster die wil rijden óf les neemt en/of een bijdrage betaald.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:16

Anke schreef:
Veel eigenaren zien toch graag dat een verzorgster die wil rijden óf les neemt en/of een bijdrage betaald.

Nou sorry hoor, maar die ouders geven het kind anders wel een paard, als ze dat geld hadden. Zijn genoeg kinderen die ouders hebben die het niet kunnen of willen betalen. Dan moet je dat als kind toch zelf gaan regelen.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:19

AlwaysH schreef:
Anke schreef:

Nou sorry hoor, maar die ouders geven het kind anders wel een paard, als ze dat geld hadden. Zijn genoeg kinderen die ouders hebben die het niet kunnen of willen betalen. Dan moet je dat als kind toch zelf gaan regelen.

Want jij denkt dat een les (2x per maand bijvoorbeeld) net zoveel kost als een eigen paard :+ Of zelfs een maandelijkse bijdrage van zeg 60,- alle kosten dekt. logisch :j :j

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:21

Nou, laten we dan even een voorbeeld geven; mijn ouders hebben beiden een baan, maar meer dan dertig euro kunnen zij echt niet aan mijn paardensport uitgeven, want dan komen ze de maand niet door.
Natuurlijk alleen een voorbeeld van mezelf, maar als een kind dat geld niet kan of mag uitbesteden van hun ouders, gaat een bijdrage inderdaad al erg lastig worden:p

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:43

Je kunt als kind uiteraard wel mee denken met je ouders. Omdat ik nu een jong paard verzorg dat nog beleerd moet worden e.d heb ik ook besloten weer te gaan lessen. Ik ben op zoek gegaan naar een goedkope maar goede stal waar ik les kan krijgen en heb een prima lesplaats gevonden waar ik kan lessen op verschillende paarden voor een degelijke prijs. Daar ga ik zsm kijken met mijn ouders. Omdat ik weet dat zij geen 160 euro per kwartaal aan mijn sport kwijt kunnen, ben ik gaan zoeken naar iets anders voor een betere prijs.

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:44

AlwaysH schreef:
Nou, laten we dan even een voorbeeld geven; mijn ouders hebben beiden een baan, maar meer dan dertig euro kunnen zij echt niet aan mijn paardensport uitgeven, want dan komen ze de maand niet door.
Natuurlijk alleen een voorbeeld van mezelf, maar als een kind dat geld niet kan of mag uitbesteden van hun ouders, gaat een bijdrage inderdaad al erg lastig worden:p

Naja als je oud genoeg bent kun je toch een bijbaantje nemen?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:47

Jullie hebben het over twee verschillende dingen: bijdrage, of betalen voor lessen. Dat iemand geen bijdrage kan/wil leveren, is over te praten. Maar als iemand niet wil investeren in lessen, kom je er dus ook niet op.

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:54

Marocje schreef:
Jullie hebben het over twee verschillende dingen: bijdrage, of betalen voor lessen. Dat iemand geen bijdrage kan/wil leveren, is over te praten. Maar als iemand niet wil investeren in lessen, kom je er dus ook niet op.

Hier heb ik juist het tegenovergestelde ik wil onwijs graag lessen ik kan alleen geen instructrice vinden

0407Tamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 11:42

Dinsdagavond ga ik kijken bij een meisje met 4 paarden. Een shet in bruikleen. Een fries een new forest/arabier en een kruising welsh cob/tinker.
Het gaat om de laatste. Een merrie met de naam Valentijn. Ze is 10 jaar. En word bitloos gereden en ze kan een aantal kunstjes. Ik ben erg gecharmeerd van haar haha.
Dikke staart en veel manen. (de donkere)
Afbeelding

Afbeelding

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 15:39

Je wilde nh toch?

0407Tamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 16:38

AlwaysH schreef:
Je wilde nh toch?

nh?

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 17:06

Natural Horsemanship

0407Tamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 17:12

Dat heb ik nooit gezegt? Ik rij graag bit en zadelloos. Das echt bij langer na geen nh. Ben meer van het springen en in de western de Reining en de Cutting. Hoofdzakelijk reed ik dressuur, maar mn interesse daarin word steeds minder. En op die wijze omgaan met paarden is vanzelf sprekend maar er zijn ook theorieen die ik niet gebruik. Omdat ik dit op een andere manier doe.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 17:18

Ik vraag er gewoon naar, rustig maar hoor:)

0407Tamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 19:00

O:)

Dat meisje (22) Keek heel vreemd op toen ik vroeg of ze een bijdrage wilde hebben. Zij vond dat het houden van paarden en daarmee de kosten voor een eigenaar zijn. Ik weet dat er mensen zijn die dit anders zien maar wat vinden jullie? :o

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 19:05

Hangt van de mogelijkheden af.