Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EskeGirl schreef:Netjes! Ik mis alleen of je ook bereid bent om te lessen of een bijdrage te betalen
lienieminie schreef:EskeGirl schreef:Netjes! Ik mis alleen of je ook bereid bent om te lessen of een bijdrage te betalen
Dat zet ik er ook nooit in als een eigenaar dat toevallig niet vraagt is het mooi mee genomen daarbij vind ik het netter om het later over geld te hebben, ik snap wel erg goed dat een eigenaar dat wel fijn vind in de advertentie!
Anke schreef:Een kind/puber heeft ook nog altijd ouders.
Nu insinueer je dat het dus een gratis plek moet zijn.
Veel eigenaren zien toch graag dat een verzorgster die wil rijden óf les neemt en/of een bijdrage betaald.
AlwaysH schreef:Anke schreef:Een kind/puber heeft ook nog altijd ouders.
Nu insinueer je dat het dus een gratis plek moet zijn.
Veel eigenaren zien toch graag dat een verzorgster die wil rijden óf les neemt en/of een bijdrage betaald.
Nou sorry hoor, maar die ouders geven het kind anders wel een paard, als ze dat geld hadden. Zijn genoeg kinderen die ouders hebben die het niet kunnen of willen betalen. Dan moet je dat als kind toch zelf gaan regelen.
AlwaysH schreef:Nou, laten we dan even een voorbeeld geven; mijn ouders hebben beiden een baan, maar meer dan dertig euro kunnen zij echt niet aan mijn paardensport uitgeven, want dan komen ze de maand niet door.
Natuurlijk alleen een voorbeeld van mezelf, maar als een kind dat geld niet kan of mag uitbesteden van hun ouders, gaat een bijdrage inderdaad al erg lastig worden:p
Marocje schreef:Jullie hebben het over twee verschillende dingen: bijdrage, of betalen voor lessen. Dat iemand geen bijdrage kan/wil leveren, is over te praten. Maar als iemand niet wil investeren in lessen, kom je er dus ook niet op.