Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mintje

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 21:34

Ik ben ook opzoek naar een verzorg maar ik vertrouw het niwt zo om omgeving ye zeggen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 21:53

@myk jeeeeemineee wat asociaal.. :wow:

Pff dat dat er tussen zit zeg..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 21:53

Mintje schreef:
Ik ben ook opzoek naar een verzorg maar ik vertrouw het niwt zo om omgeving ye zeggen

Ja dan wordt het lastig. :+

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 22:04

Echt en dan praat je over een volwassen vrouw, van 33

Mintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 22:42

Wat ik vedole de te zeggen was dat ik het niet zo vertrouw om mijn woon omgeving te zeggen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 22:48

Ja en ik bedoelde te zeggen dat het dan heel lastig wordt om online een bijrijdpaard/verzorgpaard te vinden. :=

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 22:49

Idd, dan zit je vast aan oproepjes bij de supermarkt etc.

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 22:50

Zeggen dat je autopech hebt ok ;) maar dan maak je of meteen een volgende afspraak...of je zegt "ik ben wat later"... maar niets meer van je laten horen is wel... ehm.. .Lomp :')

Dan gewoon via via proberen? Als je de plaatsnaam niet online wil zetten. Of reageren op advertenties in de buurt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 22:51

En dan nog wordt het lastig denk ik want ook daar moet je opschrijven in welke omgeving je zoekt. Het enige wat over blijft is echt langs deuren/maneges/boeren etc. gaan.

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 23:10

Liannetje86 schreef:
Zeggen dat je autopech hebt ok ;) maar dan maak je of meteen een volgende afspraak...of je zegt "ik ben wat later"... maar niets meer van je laten horen is wel... ehm.. .Lomp

Idd zo denk ik er ook over.
Het kan gebeuren dat je auto onderweg de geest geeft, maar als je een afspraak hebt staan, dan laat je degene wel even weten, dat het echt niet meer gaat lukken en maak je idd een vervolg afspraak

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 00:12

Sommige mensen zijn gewoon niet te volgen. Wil je nu wel of niet. Beetje jammer dat het zo moet. Je verwacht van een volwassen persoon toch wel meer.

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 10:54

Zeker van een volwassene verwacht ik meer. Maar blijkbaar heb ik te hoge verwachtingen van een volwassene.
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 29-05-16 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op verwijderd bericht verwijderd

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 11:14

Maar als met zoiets al meteen de communicatie fout gaat, dan is je vertrouwen toch ook meteen 0,0 weg :) Dat snappen ze zelf toch ook wel?

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 11:48

Idd, daarom heb ik gelijk in de voicemail berichtje gezegd, dat ze geen verdere contact met mij op hoeft te nemen.

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 12:37

Vertrouwen is gewoon het belangrijkste, je "leent" toch je paard uit aan iemand. En communicatiefouten krijg je vaak toch wel een keer, maar dan is het een leermomentje. (iets niet duidelijk gezegd hebben, elkaar verkeerd begrijpen etc. Die dingen kunnen gebeuren..

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 13:35

Och Jeetje wat asociaal... Van daag is er hier iemand komen kijken en dat leek wel leuk. Nu morgen nog even afwachten en dan hopelijk eindelijk een verzorger die wel blijft komen ..

Mintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 18:28

Ik heb toch maar een ruim aan bod op omgeving geplaats waar ik eventueel een vz kan vinden

Jasmijn203

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 20:54

Ik dacht een leuk paardje te hebben gevonden, 2 keer gereden, ging goed en het klikte met paard en eigenaar. Nou ik blij, besloten om echt te gaan verzorgen, dus alvast de bijdrage pm overgemaakt omdat ik volgende week al zou beginnen. Krijg ik opeens een appje dat ik toch wel alleen in de bak mocht rijden (eerst hadden we afgesproken dat als er een meefietser was ik ook naar buiten mocht) , ik zou er niet alleen naar toe mogen, zij wilde hem dan naar de les rijden want ik mocht er ook niet alleen naar toe lopen -O- . Een les kost 20,- voor een halfuur, ik werd dan verplicht daar altijd les te hebben plus een bijdrage van 60,- pm voor 1 dag per week. Ja doeii, dat word hem dus niet. Ik heb weinig eisen maar vind sat wel een beetje veel geld en zeker dat ze er dan pas mee komt.. Nu weer opzoek :') Het is ook pittig lastig om een bijrijdertje te vinden voor een mini-shet van 80cm met een beetje pit, vind namlijk maar eens een kindje niet groter dan 1m en niet zwaarder dan 20kg die niet snel bang is onder het zadel. :D

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 23:24

Dat is ook fijn dat ze op het laatste moment veranderen. Dat is niet netjes. Heb je wel je geld terug gehad? Hopelijk komt er weer snel iets op je pad.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 02:51

Ow dat is niet netjes...

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 07:33

Whut, sorry raap even mijn onderkin op. Dat is idd zeker niet netjes. Hopelijk krijg je je geld terug.

Mintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 18:32

Jasmijn dat is idd erg duur en niet eerlijk dst de afspraken in eens veranderen

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 23:18

Zou hier graag even wat willen vragen. Ik heb momenteel een bijrijdster voor mijn paard, rijden gaat goed en kan het goed met haar vinden, maar ze wil graag de weg uit met mijn pony/paard. Mijn paard is nog niet zoveel gewent en de pony wel. Maar ik vind het geen fijn idee dat iemand met mijn pony op buitenrit gaat, ben gewoon bang er iets gebeurd, want als er iets gebeurd ben je als eigenaar toch aansprakelijk? Ze is verder ervaren en geen puber meer, maar toch... Hoe doen jullie dit? Laten jullie je verzorgers alleen rijden in de bak/op eigen terrein of ook wel op buitenrit/wedstrijden zonder dat je er zelf bij bent?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 23:24

Ik als verzorgster mag gewoon naar buiten :)
Kan je niet een paar keer mee op de fiets? Als het goed gaat, kan je ze eventueel alleen laten gaan en anders niet?

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 23:25

Gucci_ schreef:
Zou hier graag even wat willen vragen. Ik heb momenteel een bijrijdster voor mijn paard, rijden gaat goed en kan het goed met haar vinden, maar ze wil graag de weg uit met mijn pony/paard. Mijn paard is nog niet zoveel gewent en de pony wel. Maar ik vind het geen fijn idee dat iemand met mijn pony op buitenrit gaat, ben gewoon bang er iets gebeurd, want als er iets gebeurd ben je als eigenaar toch aansprakelijk? Ze is verder ervaren en geen puber meer, maar toch... Hoe doen jullie dit? Laten jullie je verzorgers alleen rijden in de bak/op eigen terrein of ook wel op buitenrit/wedstrijden zonder dat je er zelf bij bent?

De bijrijder hier die gaat niet alleen naar buiten. Of ik loop te voet mee of ik neem een ander paard mee. Nu zal ze ook niet alleen willen dus dat is gemakkelijk.
Zelf mag wel alleen naar buiten(met verzorgpony). Blijft wel lastig. Totaal afhankelijk van het paard en natuurlijk de combinatie.
Zijn jullie weleens samen op buitenrit geweest? Misschien dat het je wat meer vertrouwen geeft. Maar als je erg twijfelt zou ik er voor nu nog niet aan beginnen.