fijn dat ut zo leuk was sylleke! Nike is vandaag weer paar keer over de draad gespronge.. en heeft nu raar bobbeltje aan der linkerbeen Vzpony van vriendin is gestole..
Bij www.hetpaardenspel.nl was er wel iemand die mijn paard wou kopen voor 50.000 als het niet zon goed paard was had ik het wel gedaan maar het is wel een goed paard dus... Lilykashmir wou haar ook wel hebben He
Vind ut ook heel erg... Hoop echt dattie terug komt! Al zal dat wel niet... misschien komt ut vanavond ook nog op hart van nederland, had tege ching gezegt dat ze daar wel mail ofzo heen kon sturen.. had daar es gezien dat ze oproep hadde gedaan voor gestole paard en dag derna stondtie weer in de wei
Van Chingyi: Ik kreeg net telefoon van een vrouw die een haflinger heeft gezien die op Marcus leek. Dat daar normaal alleen shetjes staan en sinds vandaag ineens een haflinger, ze heeft de foto uitgeprint en gaat kijken of het hem is. Ik hoop het zo.
Kom net terug van Eefje Was echt zoo leuk.. ze was wel kei hyper in de bak.. en toen buiten heel lief.. Toen we gingen draven was ze aan het showen.. ze gooide me echt omhoog! Ze is 3 x egt geschorkken (van vogels, niezen 2x) En een paar x een beetje..