Mayca schreef:Hallo, ik heb een vraag en wil als eigenaren graag jullie mening weten. Ik ben net van mijn manege af en zit ol een nieuwe, op de vorige zijn dingen verkeerd aangeleerd. Hierom wil ik absoluut niet rijden, misschien later wel maar ik zal niet weggaan omdat het niet mag/kan. Een verzorgpony zou van mijn manegegeld en 15 euro betaald moeten worden. Ik wil wel vooruitgang in het rijden dus de 15 euro blijft over.
Zouden jullie dit een redelijk bedrag vinden als je niet kan rijden? Ik zou 2x per week willen komen en kan inspringen als de eigenaar onverwachts niet kan.
Ik woon aan de rand van Rotterdam, in het oosten en ben 14 jaar oud. Ik heb wel correct longeren en grondwerk geleerd, ik ben ene beginnerd menner, daarvoor betaal ik nu lessen met mijn overige zakgeld, 1 keer per 2 weken.
Heb 5 jaar op de manege gezeten en wil graag klusjes doen, behalve als het niet mag. Op kampen in België heb ik veel dingen naast eht paard correct geleerd. En voor wie het toevallig kent, ik heb mijn A-brevet.
Dit verschilt enorm per eigenaar denk ik zo.
Ik heb twee verzorgpaarden bij verschillende eigenaren op verschillende locaties in de Randstad en ik hoef hier niets voor te betalen. Wellicht dat het komt omdat ik beide eigenaressen nog ken van toen ik een gup was. Of dat het voor hun gewoon niet hoeft, daarentegen doe ik wel gewoon klusjes die moeten gebeuren (vind het zelf geen probleem en ook leuk om te doen). Denk aan mesten, voeren etc.
Maar nogmaals, het verschilt echt per eigenaar.