joyce B schreef:AlwaysH schreef:35,- voor volledige lease, gevonden
op een stal met binnenbak?
Ja, en twee buitenbakken, een longeer bak, twee longeer kralen, één paddock en gewoon poetsplaatsen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Desiree_2001 schreef:@AlwaysH![]()
![]()
Ik heb het ook goed getroffen, met twee keer per week gratis les, een 20x60 binnenbak, 20x60 buitenbak, paddocks, longeercirkels en zelfs een overdekte stapmolen, maar het belangrijkste vind ik toch wel dat er gewoon onwijs goed voor de paarden wordt gezorgd op deze stal. Jammer genoeg heb ik niet echt veel vrijheid, dat gaat ook niet echt met dit paard (buitenrijden of op vreemd terrein zou ik niet moeten proberen, dan breek ik gegarandeerd mijn nek), maar ik betaal dan ook helemaal niets en mag met de eigenaren meerijden naar stal, dus ik vergeef het ze wel![]()
Verder is het gewoon ontzettend leuk en ik vind niet dat ik het recht heb om te klagen want het zijn echt geweldige mensen.
EskeGirl schreef:Ik ga graag alleen naar buiten met Falco. Altijd m'n telefoon bij me en ik zorg het liefst dat mensen ook nog weten waar ik ben.
Ik wil voor van de zomer m'n oude nokia mee gaan nemen, die kan een val beter aan dan een smartphone.