Hooii Ik ben nog wel wakker Net bij een feest weg geplukt want we gaan zo naar FRANKRIJK Heb dr egt vet zin in Dus morgen word het voor mij nergens op reageren dat komt dinsdag weer Maarik ga nu weer Doeii tot dinsdag denk ik Kusj
* Miiessy.. Veel plezier in Frankrijk tot dinsdag.. * Dina.. Leuk beestje, ze heeft echt een mooi koppie, en Sivano is een mooie naam wat is de schofthoogte ??..
* Je zet het in je onderschrift om het te kopiëren (viewtopic.php?f=73&t=627202&hilit=) en gewoon in je onderschrift te plakken Maar.. het is leuker als je het een naam geeft en een kleurtje, zo als hieronder [url = viewtopic.php?f=73&t=627202&hilit= ][color= ? ]B.v Mijn Huisdieren [/color][/url] Alleen dan allemaal AAN ELKAAR én een kleur toevoegen (als je dat wilt) Dan krijg je b.v dit --> Mijn Huisdieren
* Dina.. fijn dat je ponykamp goed is bevallen (geil was ) * Diana.. Op het moment rijd ik niet.. (eigenaren op vakantie) maar als ik ga rijden dan is dat 's morgens heel vroeg of 's avond rond een uur of 9 tot half 11 (daar tussen ) * Rafeala, Evelien.. Bedankt