Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nuscaniels schreef:Dat stukje van wie zijn er nog meer bij geweest zonder dat ik het wist klinkt mij bekend in de oren.
Dat gevoel en een gevoel van wat is er nog meer gebeurd zonder dat ik het weet was voor mij de reden het te stoppen.
Zo kreeg ik een jaar na dato te horen dat ze mijn paard met een longeerhulp had gelongeerd. Ze weet amper te longeren en dan deed ze zoiets. Ook dat een vriendin tips met het rijden kwam geven en er ook nog op gereden heeft werd ook zo terloops medegedeeld.
Toen ik daar boos op reageerde kwam het excuus ja maar het was allemaal met de beste bedoelingen. Ik zou nooit iets doen wat slecht voor het paard is.
Heel fijn dat je zo denkt maar ik als eigenaar bepaal wat goed is voor mijn paard en niet een verzorgster. En over alles valt te praten maar niet dingen gaan doen en dat pas achteraf vertellen.
Ik vind het in jouw geval van die moeder niet kunnen. Je neemt niet zomaar oppaskindjes mee en vertelt dat achteraf.
Je vraagt dan van tevoren of de eigenaar er bezwaar tegen heeft.
Ik zou of alles nog eens heel duidelijk aangeven als je verder wel tevreden bent en anders er direct mee stoppen. Geef die meiden dan een dag om afscheid te nemen en dat is het dan.
Als ze niet snappen dat dingen zoals niet laten eten belangrijk voor jou zijn, zijn zij niet de juiste verzorgers voor je paard en jij niet de juiste eigenaar voor hen.
MissCharlie schreef:Maureen je hebt pb.
Joltsje, je hebt eigenaren die alles toestaan, maar ik ben van de andere kant. Als je de eis hebt dat alles mag vind ik dat je maar gewoon je eigen paard moet kopenMaar goed, fijn voor jou dat er verschillende types eigenaren zijn