Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoniem schreef:Janouk; tja dat is rot maar je bent de verzorgster, niet het vriendinnetje van de eigenaresse. Had ze dan d'r paard een maand moeten laten staan? Vaak hebben stallen een opzegtermijn, dus moet ze een maand stalling dan door betalen, heen en weer rijden enz ? Snap dat het rauw op je dak valt maar dat maakt haar geen 'slechte eigenaar'. Dat zadel is van jou dus zou ik meenemen en het erbij laten.
Maar daarom snap ik dus ook nooit waarom bijrijdsters van alles aanschaffen voor andermans paard..
Anoniem schreef:We horen hier wel het verhaal van 1 kant he, van een 14-jarige met wellicht een flinke stapel emoties omdat d'r verzorgpony weg gaat. Ik zou daarom de kant van de eigenaresse ook best interessant vinden (vooral omdat er gelijk geroepen werd 'ze kwam bijna nooit'). Misschien was de beste mevrouw zelf al verhuisd qua woning maar was er nog geen plek op stalling in de buurt en nu wel?
Anoniem schreef:Mwah ik vind 'ze kwam nooit en ze liet dr alleen in de wei staan' ook niet heel aardig overkomen, ze heeft er de afgelopen 2 jaar dus wel een zo goed als eigen pony aan gehaddat ze baalt is logisch maar verhuizen kan 1000 redenen hebben. Dat dan de kant van de eigenaar niet 'relevant' is.. Mwah.. Heb wel vaker 14 jarige meisjes in al hun emoties verhaaltjes mooi zien verdraaien en aandikken
Anke schreef:Grappig. Grootste zorg lijkt de gemiste kans om nog een buitenrit te maken... Hoe erg is dat wel niet!
Veel (volwassen) eigenaren komen vaak niet aan rijden toe.
Anke schreef:Grappig. Grootste zorg lijkt de gemiste kans om nog een buitenrit te maken... Hoe erg is dat wel niet!
Veel (volwassen) eigenaren komen vaak niet aan rijden toe.
Liannetje86 schreef:Als je het zo ziet "eigenaren hebben het zwaar en verzorgsters alle leuke dingen" dan moet je je leven eens gaan veranderen en andere prioriteiten stellen
Hier weer zo'n gevalletje van 'ik mis iets in communicatie" 1,5 week op vakantie... afgelopen week wel super fanatiek geweest en nu dus op vakantie (wat ik via via hoorde :p)