Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kim345 schreef:Het is anders als verzorgster ook best moeilijk om een leuke pony + eigenaar te vinden! Heb tot nu toe 3 pony's verzorgd de eerste twee allebei 3 jaar verzorgd. Toen daar gestopt (de pony's waren wel leuk maar we hadden afspraken gemaakt veranderde steeds, ik hoefde nooit te betalen toen ineens wel en nog wat dingen en zo ) Nouja nu een ander gevonden en echt supergezellig altijd, ik was er met weer en wind en nu is ze mijn eigen pony dus echt super,
Maar het is dus voor de verzorgers ook niet altijd even makkelijk! Door weer en wind fietsen is ook niet altijd een pretje...
Natasja22 schreef:kim345 schreef:Het is anders als verzorgster ook best moeilijk om een leuke pony + eigenaar te vinden! Heb tot nu toe 3 pony's verzorgd de eerste twee allebei 3 jaar verzorgd. Toen daar gestopt (de pony's waren wel leuk maar we hadden afspraken gemaakt veranderde steeds, ik hoefde nooit te betalen toen ineens wel en nog wat dingen en zo ) Nouja nu een ander gevonden en echt supergezellig altijd, ik was er met weer en wind en nu is ze mijn eigen pony dus echt super,
Maar het is dus voor de verzorgers ook niet altijd even makkelijk! Door weer en wind fietsen is ook niet altijd een pretje...
Dat je door weer en wind moet is een aspect die bij het verzorgen hoort lijkt mij, want in Nederland is het niet altijd mooi weer en een paard is toch afhankelijk van mensen.
Zoek daarom altijd als je een verzorgpony wil 1 die in de buurt staat, want dan is het makkelijker te doen met slecht weer als je alleen een fiets hebt. (tip voor zoekenden)
Natasja22 schreef:kim345 schreef:Dat je door weer en wind moet is een aspect die bij het verzorgen hoort lijkt mij, want in Nederland is het niet altijd mooi weer en een paard is toch afhankelijk van mensen.
Zoek daarom altijd als je een verzorgpony wil 1 die in de buurt staat, want dan is het makkelijker te doen met slecht weer als je alleen een fiets hebt. (tip voor zoekenden)
Ja dat is waar maar 20 min door de regen fietsen is nog steeds niet echt lekker. En soms zit je met huiswerk en vind dat de eigenaar daar best begrip voor kan hebben... Kijk als je afgesproken hebt die dag en je moet ook voeren of zo dan vind ik dat je er moet zijn, maar wanneer je dan afspreekt dat de eigenaar gewoon voert.. aan afspraken moet je je wel houden vind ik maar ook als eigenaar...
xAlice schreef:Natasja22: hier gaat dit topic niet over maar ik wil wel even zeggen dat er genoeg leraren zijn die besluiten de dag van te voren ineens een flink pak huiswerk op te geven.
Dus helaas kán er gewoon niet vooruit gepland worden af en toe en ik denk dat als je hier als eigenaar echt problemen mee hebt dat het best wel lastig wordt om een goede bijrijdster te vinden..
Want zulke dingen komen nu eenmaal voor.
(oke, als het heel vaak gebeurt snap ik dat je het op een gegeven moment genoeg vind.)
xAlice schreef:Ik snap ook wel dat je als je afspraken hebt gemaakt dat je verwacht dat je bijrijdster ook komt.
Maar ik denk dat je ook niet te streng moet worden, er zijn gewoon dagen dat het echt niet lukt en als die te vaak voorkomen dan kun je het daar overhebben, maar eens in een heleboel tijd dat een keer echt niet lukt.. Tja, ik denk dat daar wel iets begrip voor mag zijn.
Het moet idd niet terug blijven komen.
xAlice schreef:Ik snap ook heus wel dat je streng bent maar als je verzorgster één keer naar je toe komt met de boodschap dat ze voor de volgende dag voor 7 vakken huiswerk heeft en of het voor één keer mogelijk is dat jij haar dag overneemt of iemand anders regelt.
Dan is dat toch niet heel vreselijk?
Kimmikky schreef:ja, de dag van de dood zelf, maar alsk om 2 uur begravenis heb en er 's avonds geen licht is?