Haaaay.. Vandaag niet nr school gegaan. Vanochtend vette buikpijn.. en toen moest ik kotsen.. .. en vet duizelig Dus heb tot half 3 op de bank gelegen..
Gelukkig dat het al beter is Ier ... Katja, je doet het denk ik, VOOR ZOVER ik kan beoordelen wat ik lees, het helemaal zelf, je sport te veel en eet te weinig, wil je skelet worden ofzo ? Maarjah, moet je natuurlijk zelf weten, als jij je daar lekker bijvoelt ... Maar wel balen dat je niet zoveel naar je paardje kan dan..
succes met hardlopen mar li @ ik weet het... t is ook mijn eigenschuld .. ik heb nu besproken.. hardlopen stop ik binnen 3 weken mee (heel snel afbouwen) skate word een aafje gezellig hange en dan ga ik toch proberen die selectie te spelen verder eet ik wel weer meer.. alleen de afgelopen dagen gaat dat dan weer slecht ivm ziekzijn ... maar dat gaat de goede kant op
veeeell plezieerr li *verveelt zich .. * misschien vanaaf even langs ton van bemmelen.. even BP en peesjes en strijkjes kopen .. en een rijbroek voor mijn zus .. haha katja is ziek .. maar als ze weer beter is is het meteen weer paarden paarden paarden