Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kris schreef:Dan mag iemand onbeperkt komen rijden. Zal ook wel moeten als iemand ermee op wedstrijd wil, dan krijg je niets voor elkaar in de ring als je maar 2 keer in de week erop zit.
Als je hier wekelijks privé les neemt (half uur per keer) dan ben je ook al 100 euro per maand kwijt!
lschaap11 schreef:Ben weer terugDe heenweg viel mee, op routeplanner stond dat het 37 minuten fietsen was , maar we hadden wind mee en we hebben er 20 minuten over gedaan
Het was heel gezellig, de paarden stonden bij de opa en oma van de eigenaar, haar zusje , vader en moeder waren er ook, zusje en eigenaar zijn bijna even oud als mij. Eerst even binnengezetten, wat praten enz. Daarna naar de paardjes geweest. Het paard staat in een uitloop stal samen met 2 schattige shets, we hebben wat gepoetst en daarna hebben we ze in de bak gezet. Het paard is echt een schatje, heel braaf alleen hij liep de hele tijd zn stal uit omdat hij buiten wou kijken
De terug weg hadden we helaas de wind tegen, toen deden we er ongeveer 30 minuten over.
Ik moet nog een keer een afspraak maken, als het wat lekkerder weer is. Ik heb alleen geen idee wanneer ik contact moet opnemen ( ik kan e-mailen,smsen en bellen ). Stel als het even duurt voordat het lekkerder weer word ( iets boven nul en geen harde wind ) dan moet ik dus nog even wachten , dus ik weet nog niet wat ik moet doen. Eerst nog maar even op temperatuur komen
xxxjanna schreef:Soleado schreef:Dat vind ik raar, geen bijdrage voor een paard van 20? Waarom niet?
Dat verschilt gewoon per paard denk ik, sommige paarden van 20 zijn nog super fit, anderen niet,
Ik denkdat ze bedoeld dat als een paard stokoud is en je er niet zoveel mee kunt, dat ze dan geen bijdrage vraagt?
Weet het niet zeker hoor, is mijn invulling ;p
Kris schreef:Het gaat hier echt om sport paarden die alle drie door mijzelf in de sport worden uitgebracht en bij de klik mag er zelf ook gestart worden. Staan op een luxe stal met alles erop en eraan. Niets hoeft, alles mag. Ik vind het dan niet vreemd dat ik er 155,- (helft van stalling van 1 paard) voor vraag. Was iig al helemaal niet van plan om er iemand voor te gaan betalen. Ben zelfs bereid om een bijrijder 1 keer in de week les te geven!
JastieHorse schreef:Voor mijn scheve bok zoek ik ook een betalende bijrijdster hoor.. Maar geen bedragen van 150 euro, ongeacht wat voor pony vind ik het echt belachelijk veel geld. Niet alleen de bijrijder word er beter van maar de pony ook, en zo ook de eigenaar.....