capopjekop schreef:Je verzorgster wil perse een binnenbak? Oke
Inderdaad, ik heb no luxe, maar wel 24/7 buiten met schuilstal.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
[***] schreef:Goede beslissing
3 paarden is echt niet niks hoor, als je die evenveel & voldoende aandacht wil geven heb je er bijna een dagtaak aanIk vind 2 paarden al moeilijk combineren.. (en dan heb ik er nog eentje die eigenlijk op pensioen staat, alleen is hij het daar zelf niet zo mee eens
).
capopjekop schreef:Je verzorgster wil perse een binnenbak? Oke
[***] schreef:Ik zou me trouwens ook afvragen hoe graag jouw bijrijdster je paard eigenlijk wel heeft .. Als ze om het paard geeft dan gaat ze toch mee met het paard? (tenzij het natuurlijk héél erg uit de richting is). Maar als ze niet meegaat omdat ze een binnenbak wil en dan gewoon naar het volgende paard hobbelt ... nah, zo iemand hoeft ook niet aan mijn pony's te komen
capopjekop schreef:Daar is idd niets mis mee. Het staat hier ook anders dan in je eerste berichtjeAl zou het voor jou jammer zijn als je weer opzoek moet.
Nicky84 schreef:wij hadden een leuke dame, ze is 1 x geweest en is nu gestopt ivm tijdgebrek.Dus mocht iemand nog een paard zoeken in Elburg?
Tigra_ schreef:Nicky84 schreef:wij hadden een leuke dame, ze is 1 x geweest en is nu gestopt ivm tijdgebrek.Dus mocht iemand nog een paard zoeken in Elburg?
Die kan echt niet vooruit kijken. Vindt het ook altijd een rot smoes zal waarschijnlijk gewoon niet geweest zijn wat ze wilde. Bedoel tijdgebrek kan ik nog snappen als je al een hele poos voor een paard zorgt maar meestal kan je toch wel een half jaartje in het vooruitzicht kijken hoe je dan zit. Uitzonderingen daar gelaten mochten er privé bepaalde dingen gebeuren.
Nicky84 schreef:Tigra_ schreef:
Die kan echt niet vooruit kijken. Vindt het ook altijd een rot smoes zal waarschijnlijk gewoon niet geweest zijn wat ze wilde. Bedoel tijdgebrek kan ik nog snappen als je al een hele poos voor een paard zorgt maar meestal kan je toch wel een half jaartje in het vooruitzicht kijken hoe je dan zit. Uitzonderingen daar gelaten mochten er privé bepaalde dingen gebeuren.
Het leuke is dat ze letterlijk in dezelfde straat woont;-)