verdient ie per maand 300 euro... dat is toch wel ruim zijn stalgeld 
Ik vind 50 euro voor 2-4 dagen echt de max :S
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
verdient ie per maand 300 euro... dat is toch wel ruim zijn stalgeld 

.

30 euro per dag --> 210 per maand zou dan de stalling zijn.. Dan is het redelijk want dan betaal je gewoon "voor die dagen het stalgeld" maar dan nog blijf ik het veel vinden :S Hangt er ook af wat je moet doen natuurlijk
Alleen rijden of ook nog klusjes/voeren etc.
)
dat scheelt weer wel... Maar ken ook genoeg mensen die juist met hun verzorgpaard nauwelijks iets mochten :p Je moet geluk met de eigenaar hebben. 

) Er zijn ook mensen die het benadrukken "goedkoper dan een manege"; maar wat doen ze... verzorgster mag 2 x per week komen, moet dan voeren, uitmesten en mag rijden... Waar? In de wei... Die met nat weer niet altijd even goed is... Dan blijf ik het dus wel duur vinden
+ wat als het paard kreupel is, maneges hebben een vervanging, verzorgpaard niet... Stel hij krijgt een langdurige blessure.. Hoe zit het dan met betalen? Dat zijn allemaal dingen die je afgesproken moet hebben... Niet dat je een half jaar voor een beetje poetsen en wandelen betaald bij wijze van.