Ik had slag van mezelf

Gewoonweg irritant.

En het wasss te volumeloos (A).
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pattypaard schreef:justmie, welkom!Mooi hoofdstel! *rijd ook met dubbel gebroken bitje
Douni; fijn dat ut zo goed ging vandaag! Het ligt er ook weer aan welke eisen je hebt zegmaar. Wil je verder komen, dan zou ik voor die Haflinger gaan aangezien je deze dus als de jouwe kunt beschouwen + op concour mag enz. (toch?) Maar als het eigenlijk te duur is weer niet.
Ier; ik vond je haren zo zonder krullen leuker denk ik.. (teminste van de foto's af)niet dat dit niet leuk is hoor!
Les met Nike ging opzig wel redelijk. Beest was zo ontiegelijk aan het drammen zeg! Naja, en was ut niet helemaal eens met lesgeefster*zoekt nu zker naar iets anders.
Douni schreef:Pattypaard schreef:justmie, welkom!Mooi hoofdstel! *rijd ook met dubbel gebroken bitje
Douni; fijn dat ut zo goed ging vandaag! Het ligt er ook weer aan welke eisen je hebt zegmaar. Wil je verder komen, dan zou ik voor die Haflinger gaan aangezien je deze dus als de jouwe kunt beschouwen + op concour mag enz. (toch?) Maar als het eigenlijk te duur is weer niet.
Ier; ik vond je haren zo zonder krullen leuker denk ik.. (teminste van de foto's af)niet dat dit niet leuk is hoor!
Les met Nike ging opzig wel redelijk. Beest was zo ontiegelijk aan het drammen zeg! Naja, en was ut niet helemaal eens met lesgeefster*zoekt nu zker naar iets anders.
Ja, daar heb je wel gelijk in! Ik ga eerst ff een keertje kijken daar(het is een stoeterij/handelsstal, dus dat is wel leuk!) en natuurlijk vragen of ik eventueel de Haflinger een tijdje op proef mag hebben!
Het lijkt me wel erg leuk, lekker een 'eigen' pony en alle mogelijkheden zijn er!
Ga je een andere instructrice zoeken? Wat is er gebeurd? (of snap ik het verkeerd)
maickell0ver schreef:Douni ga je helemaal stoppen dan????
@patty idd zo heb je nix aan je lessen :S zal ik je les geven