Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Desiree_2001 schreef:Ik kreeg net een telefoontje van een hele aardige mevrouw, of ik haar vierjarige d-pony wilde rijden. Ze had hem gekocht voor haar dochter, maar omdat hij nog erg groen is werkt dat nog niet echt als combinatie, daarom zoekt ze iemand om de komende paar jaren lekker met hem aan de slag kan gaan. Ik ben aan het denken of het te combineren is, want het klinkt echt als een super kans. Ik zou de mogelijkheid krijgen om te starten (trailer aanwezig dus vervoer zou zij wel willen regelen) en ook de mogelijkheid om verder te gaan met springen in de toekomst. Het is wel best ver weg, maar ze gaf aan dat ze me makkelijk op zou kunnen pikken bij het station. Nu ben ik toch wel weer aan het twijfelen, ik heb het erg naar mijn zin op mijn plekje, maar dit is wel iets waar ik al langer naar op zoek ben en wat best moeilijk te vinden is als veertienjarige zonder wedstrijdervaringeerst maar eens kijken of ik het zou kunnen combineren, ze gaf wel aan erg flexibel te zijn in de dagen en voorlopig heb ik sowieso twee dagen waarop ik zou kunnen. Waarom maken sommige mensen het mij zo moeilijk
brendy29 schreef:Laatst had ik voor het eerst een afspraak met iemand voor een pony om bij te rijden.
Ik vind de taalgebruik van de vrouw nogal onduidelijk, veel taalfouten etc. Maar toemaar ik wil graag een verzorgpony. Dus maar een afspraak gemaakt, deze blies ze 2 uur voor tijd af. Ze vroeg of ik de dag erna kon, ik kon wel dus ik vermoedde niks. Maar de volgende dag gebeurde hetzelfde.. Weer verplaatst, we moesten een nieuwe datum prikken maar ze reageert niet meer terug. Ik vind dit nogal raar en weet niet wat ik ermee moet, het is inmiddels een week geleden dat ik het bericht stuurde.. Wat moet ik doen? Heeft iemand hier misschien ervaring mee?
Desiree_2001 schreef:Ik zou hier niet mee verder gaan brendy29, duidelijkheid is belangrijk anders is de kans groot dat je later onenigheid krijgt. Ik heb het zelf sowieso niet zo op mensen die op het laatste moment afzeggen, tuurlijk kan het een keertje gebeuren, maar als dit nu al zo gaat betwijfel ik of deze persoon zich in de toekomst wel aan de afspraken zou houden. Ik zou gewoon nog even doorzoeken.
Leuk Pernilla!
klinkt leuk Reusje_xx!
Ik zit een beetje in een dipje, ik heb het in principe gewoon leuk en ik werk echt wel met leuke paarden op dit moment, maar toch blijf ik "heimwee" hebben. Op de een of andere manier lukt het mij niet meer om van de paarden te genieten, gewoon omdat ik mijn oude verzorgpaarden zo mis. Om eerlijk te zijn heb ik het ook een beetje gehad met verzorgpaarden op dit moment, niets komt in de buurt bij mijn oude paardjes en daardoor heb ik er echt even geen zin meer in. Daarbij zijn er ook steeds meer dingetjes waar ik me aan ga ergeren, niet perse wat betreft mijn huidige paardjes, maar gewoon aan het verzorgster zijn in het algemeen. Ik denk dat ik gewoon ontzettend verwend benNatuurlijk ben ik super dankbaar dat er van die geweldige mensen zijn die mij maar gewoon even op hun paarden laten rijden, maar ik begin me er toch wel aan te irriteren.