Owja, en dan hadden we als idee, om dus ook een clip te maken jaa... en die komt dan in elk topic ook weer . Maar dat iedereen van zichzelf een leuk dansje/playbackgedeelte doet, en zo iedereen in de clip komt
idd mensen..!! het loopt nog niet erg storm he li... is ook beetje raar tijdstip om je bekend te gaan maken maarja zoals ik al zij rare mensen rare dingen.. en felies je staat toch wel achter ons he!! ik wil zoenzo nog 1 aanhanger er vanavond bij hebben anderskan ik niet slapen ..
JaaaAA .. onse 2de fan de 1ste was natuurlijk de gene die ons de moet gaf om dit hier neer te zetten en de rest is altijd super !! nu hebbn we nog meer steun maar we kunne er nog meer gebruiken.. !! dus mensen steun ons
Jes nu kan ik eindelijk pitte en shaar als jij het nou ok nog doe krijg ik misshcien ong wat meer inspiratie dus ik blijf nog ff
owja... voor extra informatie kunt u altijd terecht bij: Lianne of bij Vera. Al heeft u vragen of wil u wat weten kan u dit in het topic zetten of pb en er zal altijd zo spoedig mogelijk worden gereageerd
oww sorry fans ik moet jullie teleurstellen ik moet slapie slapie gaan doen... want anders ben ik morge zo dood als een dode kanarie en dat kunne we niet gebruiken... want ik moet morge schaatsen en naar de paardjes... dus ik zie of spreek jullie weer Doeg,,,