Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AlwaysH

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 17:59

Afbeelding

Nogal altijd bij elkaar, al een jaar! <3

Afbeelding

PepsiCola02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 22:12

Felicidade schreef:
Ik woon in een klein dorpje in noord-brabant, 's gravenmoer/dongen.

Jaah iemand gevonden in mijn buurt die ook van paarden houd en een verzorgpaardje zoekt *D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 12:16

Leuke foto's allemaal!

Ikzelf ga kijken of ik een tweede bijrijdpaardje kan vinden, heb tijd over :) Shoraya rijd ik 2x per week dus nog zat dagen over :P

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 12:43

Ik heb misschien een leuk adres in zoetermeer gevonden! Volgende week woensdag ga ik daar kijken!

0407Tamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 14:04

Zou super leuk zijn als het wat word soesje! Succes!

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 14:19

shaddiefan schreef:
Zou super leuk zijn als het wat word soesje! Succes!

Ik hoop t! Dankjewel!

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 14:44

In Nistelrode staat nog steeds 3 paarden / pony`s die meer aandacht kunnen gebruiken maar nog steeds niemand gevonden... Denk dat ik me meer moet wassen :D

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 17:22

_PatriciaH schreef:
In Nistelrode staat nog steeds 3 paarden / pony`s die meer aandacht kunnen gebruiken maar nog steeds niemand gevonden... Denk dat ik me meer moet wassen :D

Ik heb gekeken naar je advertentie maar het ziet er prima uit! Ik wou dat je in de buurt had gewoond :') Ik denk dat er vast iemand is die opzoek is naar een buitenrijd plekje, misschien een meisje van een manege in de buurt die wat meer wilt leren? Of via FB een advertentie zetten?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 17:37

_PatriciaH schreef:

Wat jij aanbiedt zou precies zijn wat ik zoek maar je Nistelrode is me toch een beetje ver weg :P

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 18:26

Ben al een jaar op zoek, overal staan advertenties maar nog steeds niet de juiste gevonden..

noox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 20:20

Vandaag te horen gekregen dat ik een paard mag gaan doen! Tot april doe ik hem nog samen met de eigenaresse, daarna zelfstandig. Ben zooo blij!
Waarschijnlijk ga ik ook met hem in de manegelessen rijden, lmdat ik na mei geen lessen meer met hem kan nemen.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 21:23

Selina schreef:
Leuke foto's allemaal!

Ikzelf ga kijken of ik een tweede bijrijdpaardje kan vinden, heb tijd over :) Shoraya rijd ik 2x per week dus nog zat dagen over :P

Ik heb nog wel een bekend paardje in de aanbieding.
Lizette is verhuisd, ze staat nu in Arnhem noord. Er zijn alleen niet veel faciliteiten op de nieuwe stal. Wel een buitenbak, poetsen kan overdekt. Als je het leuk vind moet je maar een pb-tje sturen. Aangezien het een stuk minder luxe is vraag ik geen bijdrage.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 19:58

Nou ik heb me net toch een ontdekking gedaan...
(Dit gebeurde ongeveer 1-1,5 maand geleden) Ik zou een paardje gaan bijrijden, maar kreeg (nog voordat ik had proefgereden) een appje dat ze geen bijrijder meer nodig had. Nou prima, jammer, maar prima. Dat appje kreeg ik trouwens pas nadat ik zelf had gevraagd wanneer het handig zou zijn om te komen proefrijden, dus dat stuurde ze ook niet uit zichzelf.
Ik zie dus nu op snapchat van een vriendin van de manege dát paard. Dus ik heb gevraagd van goh, is dat niet dat en dat paard, en ja, het was inderdaad het paard waar ik voor afgezegd was. Die reed ze sinds een maand bij.
De eigenaar is dus niet eerlijk tegen mij geweest en is dus gewoon opzoek gegaan naar iemand anders, terwijl ze tegen mij zei dat ze geen bijrijder meer nodig had. Ik word hier best wel een beetje boos van. Moet ik de eigenaar een (net) appje sturen dat ik het niet zo netjes vind? Van dit soort dingen raak ik altijd een beetje verstoord om het zo maar te zeggen, dus ik zou graag willen weten wat jullie zouden doen.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 19:59

Ik zou haar zeker een appje sturen en vragen waarom ze dit zo gedaan heeft, je verdient wel een eerlijke uitleg lijkt me?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 22:03

Och, je kan er een appje aan wagen maar verwacht geen antwoord.

Zelf ooit een tinker bijgereden, na slechts 3 maanden moest ik met een banketstaaf weer weg: Moeders ging het paard weer bijrijden. Ik heb tig keer gevraagd of het echt niet aan mij lag, want als dat wel zo was, wist ik waar ik aan moest werken, en wist ik tenminste wat ik " fout" had gedaan. Ik was ook meteen ontvriend op Facebook en op smsjes werd niet meer gereageerd.

Maand erop stond er weer een advertentie op Marktplaats. En een half jaar later weer. Blijkbaar was ik niet de enige..

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 23:09

Of omdat dat meisje het paard reed had ze geen bijrijder meer nodig…?

Mariska14015

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 00:23

Ik zou ook een appje sturen, want ik zou toch erg graag willen weten wat dan de reden is, maar kan het niet zo zijn dat dat andere meisje jou net voor was?

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 00:49

Je kan er een appje sturen. Maar kan inderdaad ook gewoon zo zijn dat ze met meerdere bezig was op dat moment en ze een goede klik had met die eigenaar en die gelijk een beslissing heeft gemaakt.
Dus kan heel goed zijn dat ze dus inderdaad niemand meer nodig had omdat ze voorzien was. Heel eerlijk weet ik ook niet of ik daar op zou reageren als iemand mij daar om zou vragen.

@fohadie
Wil verder niet vervelend zijn maar kan me voorstellen dat de eigenaar op een geven moment niet meer reageert als je zo blijft aandringen. En vragen waarom. Nee=Nee en daar moet je het helaas mee doen. Om dan door te blijven zeuren of het niet aan jouw ligt. Dat is ook niet erg prettig.
Soms is er namelijk ook niet echt een uitmaak. Als het niet echt klikt met iemand kan je dat ook niet altijd beschrijven waar het probleem ligt.

Reusje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 08:32

Vandaag is her precies een half jaar geleden dat ik Chanel voor het eerst poetste :) Het ging niet vanzelf, en we hebben ook zeker nog die nog helemaal niet goed gaan, vooral ikzelf moet nog heeeel veeel leren. Door kreupelheid hebben we helaas niet veel kunnen rijden, maar toch ben ik trots op waar we al zijn!

1e ontmoeting
Afbeelding

En die keer erop mocht ik voor het eerst rijden:
Afbeelding

En nu zijn we hier! (Foto's van zondag) 2e keer met barebackpad!
Afbeelding

Ook doen we grondwerk en wat vrijheidsdressuur :)
Afbeelding

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 23:47

De eigenaar heeft toen ik kwam kijken toch wel duidelijk aangegeven dat ze tijd in mij wilde steken en nog van niemand anders reactie had gekregen. Ze had geen bijrijder meer nodig zei ze omdat ze het een en ander geregeld had met de trainer van haar andere paard en de staleigenaar. Vind het gewoon niet leuk dat ze niet eerlijk is geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 14:03

Ik heb gister een advertentie geplaats opzoek naar een bijrijder. Alleen nog maar op bokt, vind het best "eng" :=

Arklys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 16:55

Ik krijg niet eens een verzorgpaard gevonden. In mijn omgeving is er niks, noppes, nada... En ik mis het rijden enorm. Heb ook mijn fair share of teleurstellingen gehad als ik er wél een had.

Reusje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 17:32

Arklys schreef:
Ik krijg niet eens een verzorgpaard gevonden. In mijn omgeving is er niks, noppes, nada... En ik mis het rijden enorm. Heb ook mijn fair share of teleurstellingen gehad als ik er wél een had.

Balen! Misschien wilt een advertentie op boktmarkt/marktplaats helpen?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 17:34

Arklys schreef:

Vervelend!

Je moet ook wel geluk hebben. Halfjaar terug had ik een advertentie op bokt en marktplaats gezet en in 2 weken 17 reacties en na 3 weken had ik een bijrijdpaard, nu na een week 1 reactie gehad. (Degene in dit topic :P )

kyomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 16:20

ik vind het ook zo moeilijk om er een te vinden ik heb een advertentie op bokt gezet maar nog geen antwoord logisch het staat er nog niet eens een dag op ben echt heel erg druk bezig ik heb een soort verzorgpaard maar ik kan haar alleen maar poetsen en niks anders en ik kan daar ook heel vaak niet heen omdat het paard niet zo mak is en ik eerst moet zeggen dat ik kom en dan laten ze haar op stal staan want anders wilt ze niet op stal komen en dat vind ik erg vervelend ik zou graag een paardje willen die iets makker is ik mag van mijn ouders geen briefjes in de supermarkt ophangen omdat mijn moeder bang is dat er de verkeerde mensen op af komen zoals pedofielen ofzo

gr kyomi /3 /3