Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robin__ schreef:Onze instructrice op de manege heeft wat nieuws bedacht
zitles
om de zoveel weken gaan we keihard aan onze zit werken
is echt slopend
Annn schreef:Als jhet met je evenwicht goed zit hoeft dat niet te gebeuren raf![]()
Die zwevende gangen vind ik juist lekker zitten
Ier schreef:Lijkt me toch wel lastig met een manegepaard [niks aanvallends bedoeld op maneges hoor]..
Maar die beesten reageren niet altijd zo best op zit [en in emmeloord ook niet meer op been]
Rafaela schreef:Ier schreef:Lijkt me toch wel lastig met een manegepaard [niks aanvallends bedoeld op maneges hoor]..
Maar die beesten reageren niet altijd zo best op zit [en in emmeloord ook niet meer op been]
op die manege waar ik reed reageerde ze alleen op teugels en zweepof helemaal niet
Robin__ schreef:Ier bedoelde je dat op mij??
Zo ja, ik snap jou punt hoor, ik had mijn twijfels er ook wel bij
maar de pony's pakte het leuk op, natuurlijk is het wennen ineens gingen veel mensen anders zitten enzo, en je reed gewoon veel relaxer
ik moet bijv. leren om te ontspanenn en door te blijven ademen (serieus, ik stop soms met ademen)
Ier schreef:Robin__ schreef:Ier bedoelde je dat op mij??
Zo ja, ik snap jou punt hoor, ik had mijn twijfels er ook wel bij
maar de pony's pakte het leuk op, natuurlijk is het wennen ineens gingen veel mensen anders zitten enzo, en je reed gewoon veel relaxer
ik moet bijv. leren om te ontspanenn en door te blijven ademen (serieus, ik stop soms met ademen)
Ik bedoelde jou ja,
Maar hebben jullie dan ook aparte beginners pony's enzo?
Want waar ik reed moesten soms die beginnerspaarden ff 'goed' gereden worden,
maar daar was dan niks mee te beginnen.
Stoppen met ademen doe ik ook wel eens als ik moet doorzitten..
Vroeger kreeg k ook altijd steek, tegenwoordig niet meer.