Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
onbarefeet schreef:Ja weet ik, en dan upload ik ze ook, ze komen alleen niet in het bericht zelf, heel raar
anemoonlena schreef:wauw! hoe haal je t uberhaupt in je hoofd de manen van je verzorgpony af te knippen?
mijn verzorgpony zou ik nooit knippen, dat zou heel raar zijn,
zonder bespreking? nooit! als je zo'n verzorgpony hebt waar je alles mee mag en waar de eigenaar niks mee doet, zou ik dat ook doen, zou ik alles doen
Desiree_2001 schreef:anemoonlena schreef:wauw! hoe haal je t uberhaupt in je hoofd de manen van je verzorgpony af te knippen?
mijn verzorgpony zou ik nooit knippen, dat zou heel raar zijn,
zonder bespreking? nooit! als je zo'n verzorgpony hebt waar je alles mee mag en waar de eigenaar niks mee doet, zou ik dat ook doen, zou ik alles doen
Ik zou het niet eens willen, een Haflinger met korte manen lijkt mij niet echt heel mooien een ander paard waar ik soms mee werk (andere paard van de eigenaren van mijn andere verzorgpaard) zou er ook echt heel anders uit zien met korte manen, ik zou het niet mooi vinden
![]()
Ik vind dat lange manen juist wel wat hebben, dat zou ik nooit verpesten door er een schaar bij te pakken
Desiree_2001 schreef:Ik zou het niet eens willen, een Haflinger met korte manen lijkt mij niet echt heel mooien een ander paard waar ik soms mee werk (andere paard van de eigenaren van mijn andere verzorgpaard) zou er ook echt heel anders uit zien met korte manen, ik zou het niet mooi vinden
![]()
Ik vind dat lange manen juist wel wat hebben, dat zou ik nooit verpesten door er een schaar bij te pakken
gerpiegorp schreef:Desiree_2001 schreef:Ik zou het niet eens willen, een Haflinger met korte manen lijkt mij niet echt heel mooien een ander paard waar ik soms mee werk (andere paard van de eigenaren van mijn andere verzorgpaard) zou er ook echt heel anders uit zien met korte manen, ik zou het niet mooi vinden
![]()
Ik wel
[ [url=m/CpSjFb.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
De manen gingen -zoals te zien- helemaal wijd staan, waardoor ze niet meer goed te knippen waren. Ze moeten nu even lelijk kort gehouden worden, zodat ze hopelijk weer rechtop komen te staan.
De hanekam is inmiddels niet meer