Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marjoleinft schreef:Het is in mijn ogen toch normaal dat je ook een stal moet uitmesten?
En niet geschikt voor een beginnende ruiter is niet dat ze gevaarlijk is maar ik wil er gewoon iemand op die weet waar hij of zij mee bezig is en geen manege ruiter.
Anke schreef:Betalen betekent veelal: komen, (snel) poetsen, opzadelen, RIJDEN, afzadelen en terug zetten.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen.
Desiree_2001 schreef:Het valt mij op dat je in je advertentie vooral benoemd wat jij zoekt, misschien kan je er nog verder bijvertellen wat er allemaal mogelijk is.
Bijdrage én klusjes zou ik zelf niet zo'n probleem vinden, maar ik zou dan wel minder snel reageren als er niet bij staat vermeld wat er verder allemaal kan, je krijgt namelijk wel wat hogere verwachtingen. Verder zou ik zelf niet zo snel reageren op een advertentie waar alleen in staat dat er een bijdrage wordt gevraagd, zonder verder een bedrag te noemen. Dat draagt er ook weer aan bij of het ik erg zou vinden om klusjes te doen, als ik 200 euro betaal zou ik het namelijk niet zien zitten om ook nog een stal uit te moeten mesten. Daarbij weten mensen nu ook niet of ze het wel zouden kunnen betalen, ik kan en wil best een bijdrage betalen, maar geen heel hoog bedrag, ik reageer niet snel op advertenties waar geen bedrag bijstaat want sommige mensen vragen een bijdrage van 200 euro en anderen een bijdrage van 20 euro, zo kan ik niet inschatten of ik het überhaupt wel zou kunnen betalen.
Edit; misschien kan je er een richtprijs bijzetten en er bij vertellen dat het bedrag te bespreken valt voor de perfecte bijrijder.
Verder vind ik het een nette advertentie en vind ik het goed dat je zo duidelijk bent in wat je precies zoekt.
marjoleinft schreef:Desiree_2001 schreef:Het valt mij op dat je in je advertentie vooral benoemd wat jij zoekt, misschien kan je er nog verder bijvertellen wat er allemaal mogelijk is.
Bijdrage én klusjes zou ik zelf niet zo'n probleem vinden, maar ik zou dan wel minder snel reageren als er niet bij staat vermeld wat er verder allemaal kan, je krijgt namelijk wel wat hogere verwachtingen. Verder zou ik zelf niet zo snel reageren op een advertentie waar alleen in staat dat er een bijdrage wordt gevraagd, zonder verder een bedrag te noemen. Dat draagt er ook weer aan bij of het ik erg zou vinden om klusjes te doen, als ik 200 euro betaal zou ik het namelijk niet zien zitten om ook nog een stal uit te moeten mesten. Daarbij weten mensen nu ook niet of ze het wel zouden kunnen betalen, ik kan en wil best een bijdrage betalen, maar geen heel hoog bedrag, ik reageer niet snel op advertenties waar geen bedrag bijstaat want sommige mensen vragen een bijdrage van 200 euro en anderen een bijdrage van 20 euro, zo kan ik niet inschatten of ik het überhaupt wel zou kunnen betalen.
Edit; misschien kan je er een richtprijs bijzetten en er bij vertellen dat het bedrag te bespreken valt voor de perfecte bijrijder.
Verder vind ik het een nette advertentie en vind ik het goed dat je zo duidelijk bent in wat je precies zoekt.
Ik had zelf 100 euro in gedachten en eens per maand les voor eigen rekening bij mijn instructrice.
En als het goed gaat is de mogelijkheid er om wedstrijden te rijden.
Maar de prijs is bespreekbaar .
Als ik dat er bij zet is het beter?
Celiien schreef:Pfoe dat vind ik nogal geld. Voor en mesten en klusjes.. Dat vroeg ik niet eens en toen hoefde er alleen gereden te worden. Met alle faciliteiten als binnenbak etc in de randstad
Andere kant, 1 les per maand op jouw kosten is wel reëel.
Maar wat ik niet duidelijk vind: er staat ivm zwangerschap. Als je dus je kind hebt, mag de bijrijder dan blijven of is dat niet zeker?