Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anke schreef:Fijn dat jullie beiden een plek hebben gevonden.
Hier vandaag ook een meisje komen kennis maken. Ze is pas 13. Ging via via..ze had mijn oproepje wel gezien, maar niet durven reageren. Stond bij vanaf 14. Zo via een andere pony eigenaar die haar moeder kon in contact met mij gebracht. Ze woont maar 3 km verderop.
Morgenvroeg komt ze een keertje "proberen". Ben benieuwd!
Wat vinden jullie lastig om aan een eigenaar te vragen/zeggen?
Of maw wat zou je graag willen weten zo de eerste keer (keren). Aangezien alles nieuw is. Zij is heel verlegen. Dus ben wel benieuwd welke info wenselijk is om al te vertellen.
Anke schreef:Fijn dat jullie beiden een plek hebben gevonden.
Hier vandaag ook een meisje komen kennis maken. Ze is pas 13. Ging via via..ze had mijn oproepje wel gezien, maar niet durven reageren. Stond bij vanaf 14. Zo via een andere pony eigenaar die haar moeder kon in contact met mij gebracht. Ze woont maar 3 km verderop.
Morgenvroeg komt ze een keertje "proberen". Ben benieuwd!
Wat vinden jullie lastig om aan een eigenaar te vragen/zeggen?
Of maw wat zou je graag willen weten zo de eerste keer (keren). Aangezien alles nieuw is. Zij is heel verlegen. Dus ben wel benieuwd welke info wenselijk is om al te vertellen.
Anke schreef:Ze zit in de brugklas en lukt nog niet zo goed met plannen. Heb gezegd minimaal 2 keer per week. Dus idd wel handig om nog even te vragen naar de dagen die goed uitkomen met school.
Ja ze zal nog heeeeel veeeeel moeten leren.
Pluspunt, ze vond de shet gelijk leuk. Velen kijken er niet eens naar!
[ [url=m/CINT3l.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Vandaag nieuw hoofdstelletje gekocht)
shaddiefan schreef:Erbij zeggen dat als iets stuk gaat ofzo dat ze het gewoon moeten zeggen. Is erg vervelend als je ontdekt dat iets kapot is en het is niet gezegt.
Desiree_2001 schreef:shaddiefan schreef:Erbij zeggen dat als iets stuk gaat ofzo dat ze het gewoon moeten zeggen. Is erg vervelend als je ontdekt dat iets kapot is en het is niet gezegt.
Dat vind ik zo raar, dat is toch niet meer dan normaal? Voor mij is het vanzelfsprekend dat ik het meld als ik iets kapot maak en dat ik het eventueel zelf vervang. Nou heb ik nog nooit echt iets kapot gemaakt, alleen één keer een halstertouw bij mijn eerste verzorgpony. Dat heb ik meteen verteld en er bij gezegd dat ik zelf een nieuw touw zou kopen, toen reageerde de eigenaresse dat dat helemaal niet nodig was omdat ze zelf nog zat had liggen. Ik zou het überhaupt niet kunnen, zoiets maar gewoon laten... Dan voel ik me meteen schuldig