Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoniem schreef:En vooral eerlijk zijn in wat je kan/ervaring
Ik heb liever een bijrijder die toegeeft ergens moeite mee te hebben maar wel wilt leren, dan eentje die zegt het al te kunnen en het eigenlijk helemaal niet snapt(en dan in het ergste geval daardoor mijn paard verpest)
Veel plezier en succes!
shaddiefan schreef:Vreselijk dat er mensen zijn die andere dingen willen dan de bedoeling is. Ik ben sowieso niet heel erg van de mannen in de paardenwereld. Voorbarige conclusie want je hebt ook zulke vrouwen maar toch.
AlwaysH schreef:shaddiefan schreef:Vreselijk dat er mensen zijn die andere dingen willen dan de bedoeling is. Ik ben sowieso niet heel erg van de mannen in de paardenwereld. Voorbarige conclusie want je hebt ook zulke vrouwen maar toch.
De eigenaar van Ray is ook een man. Hij is wel ontzettend aardig en niet zo'n pedo. Heeft ook een vrouw en kinderen.
Roosje01 schreef:Ja super leuk klikte goed van beide kanten. Gaan voorlopig ff samen om mij wat opweg te helpen. Tis een doe het zrlf stal met ook een buitenzet rooster. Maar daarin tegen is het verzorgen gratis. Kan ook lessen als ik wil bij staleigenaresse €8 voor half uur.