Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Reusje_xx schreef:AlwaysH schreef:Zeker niet stoppen inderdaad, hoort er nou eenmaal bij! Ik heb precies hetzelfde. Het ene moment heeft hij een vriend gezien en moet ik mijn paard helemaal veroveren om zijn aandacht te krijgen, het andere moment loopt hij zo fijn dat ik denk van: ja! Daar doe ik het voor!
Dit gebeurt er als hij zijn beste vriend ziet... echt heel erg vervelend...
[ [url=m/10Qjw5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar dan daarna loopt hij weer fijn, kan je trots zijn op jezelf én het teamwork!
Ja dat zeker! Als ze het dan goed doet ben ik ook weer supertrotsEn ik geef ook zeker niet snel op!
Hier ook een probleem met vriendjes. Chanel heeft helaas veel vriendinnetjes verloren de laatste jaren (doordat ze verlocht zijn, of verhuisd) Daardoor heeft ze verlatingsangst ontwikkeld en zodra haar huidige vriendinnetjes van stal wordt gehaald, wordt ze helemaal gestresst.. Rondjes draaien in de stal, hinneken etc.. Vind het vooral heel sneu voor haar.Geryon schreef:Dat is paardrijden
Ja natuurlijk kan het niet altijd goed gaan, er zit altijd wel zo'n slechte dag tussen. Maar natuurlijk baal je ervan. Tis ook een tijd vanaf de grond niet zo lekker gegaan, ook door het uittesten. Toen het een dag zo erg was, heb ik wel serieus overwogen ermee te kappen. Toen was ze die keer erop, net alsof ze het doorhad, opeens superliefHet leek echt alsof ze me opeens had geaccepteerd.. En dan zit je in die goede flow en dan wil je er niet meer uit, maar dan komt vandaag, achja volgende keer beter
MachoPablo schreef:Ik lees hier heel veel mensen die geen verzorgpaardje kunnen vinden, en dan denk ik hier toch ik zoek al langer als een Jaar een verzorgster voor mijn 2 paardjes, Het lijkt wel of mensen geen kleine bijdrage willen leveren,
want ook rij ik nog ergens paarden bij ook vanwege hun geen verzorgster kunnen vinden,
Wonen wij in de verkeerde buurt ofzz aangezien hier echt niemand loopt die verzorgpaardje zoek hellaas
Roosje01 schreef:Ik kreeg weer een sms van diegene die steeds afzegde en toen opeens zelf een advertentie plaatste. Of ik nog steeds opzoek ben. Wat zouden jullie doen?
@machopablo welke regio?
Roosje01 schreef:Ik kreeg weer een sms van diegene die steeds afzegde en toen opeens zelf een advertentie plaatste. Of ik nog steeds opzoek ben. Wat zouden jullie doen?
@machopablo welke regio?