Roosje01 schreef:Nee in de omgeving zijn best veel stallen ook 4 maneges, maar niemand lijkt opzoek te zijn.
Ik denk dat er van de lente wel weer meerdere worden aangeboden.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roosje01 schreef:Nee in de omgeving zijn best veel stallen ook 4 maneges, maar niemand lijkt opzoek te zijn.
Reusje_xx schreef:Ik en Chanel hebben een beetje ups en downs op het moment... Vandaag ging het weer helemaal niet lekker, maarja dat kan volgende keer ook weer anders zijn. Even een voorbeeldje: Vorige week reden we heel fijn en liep ze bijna heel de tijd lekker voorwaarts en nageeflijk, vandaag geen seconde nageeflijk.. Ze was heel erg afgeleid door de andere paarden in bak en concentreerde zich niet goed op mij.
We zijn wel weer aan het rijden, na haar kreupelheid dus dat is heel fijn. Dit weekend was koud, maar geen regen en een beetje zon dus als het nou even zo blijft is dat helemaal toppie! Dan blijft de bak tenminste goed berijdbaarDie wordt dit jaar waarschijnlijk ook gedraineerd en daar zijn alle mensen van stal heeel blij mee.
Reusje_xx schreef:Ik en Chanel hebben een beetje ups en downs op het moment... Vandaag ging het weer helemaal niet lekker, maarja dat kan volgende keer ook weer anders zijn. Even een voorbeeldje: Vorige week reden we heel fijn en liep ze bijna heel de tijd lekker voorwaarts en nageeflijk, vandaag geen seconde nageeflijk.. Ze was heel erg afgeleid door de andere paarden in bak en concentreerde zich niet goed op mij.
We zijn wel weer aan het rijden, na haar kreupelheid dus dat is heel fijn. Dit weekend was koud, maar geen regen en een beetje zon dus als het nou even zo blijft is dat helemaal toppie! Dan blijft de bak tenminste goed berijdbaarDie wordt dit jaar waarschijnlijk ook gedraineerd en daar zijn alle mensen van stal heeel blij mee.
gerpiegorp schreef:Hier gaat het nog steeds niet lekker![]()
Ik word keer op keer afgezegd (ja, nog steeds... er kan niks aan veranderd worden), instructrice vindt het blijkbaar ook geen noodzaak meer om te komen, ik doe al meer dan 6 maand met een 10 lessenkaart...
Pony is super leuk, naast dat ik haar soms even de nek kan omdraaien. De eigenaresse ook erg aardig, daar niet van... maar soms denk ik er echt over na om te stoppen, maar eigenlijk wil ik het niet. Ik ga sowieso van 2 naar 1 dag, ivm met school, dus dan wordt het nog lastiger om regelmatig te komen
(alhoewel, ik wordt toch steeds afgezegd, dus of het verschil zal maken vraag ik me af
)
Sorry dat ik even weer kom zeikenniemand van mijn (paardhatende)vrienden wil mijn struggles aanhoren
Ambertjeluna schreef:Ik heb een aanbod gekregen maar ik moest dan wel €130 betalen, vond dat net iets te veel wat denken jullie ?
Ambertjeluna schreef:Ik heb een aanbod gekregen maar ik moest dan wel €130 betalen, vond dat net iets te veel wat denken jullie ?
noox schreef:hee allemaal, ik heb een aanbod gekregen om een paard te verzorgen en rijden. Maar, dit paard is erg ondeugend, hij schrikt soms nep en gaat keihard rennen/bokken, hij doet allerlei van zulke dingen. Buitenrijden mag wel, maar ook daar kan hij uit het niets gaan rennen. Ik ben zelf vrij snel bang, dus ik ben eigenlijk bang dat ik na een maand bang ga worden. Nou wil ik het wel graag proberen, ik mag in principe alles. Maar ik twijfel zo
Ik heb mezelf voorgenomen om in ieder geval kennis te komen maken en proefrondje rijden ofzo. Haha ik heb eigenlijk geen idee waarom ik hier dit post maar ik heb ff struggles en ik wil ff bemoedigende woorden ofzo haha
Ik hoef verder geen klusjes te doen. Denken jullie dat dit paard mij banger gaat maken of misschien juist een betere ruiter? Ik denk dat ik het paard in principe wel aan kan, alleen dat mijn hoofd me bang gaat maken.
OKee beetje nutteloze post maar maakt niet uit. Ik wacht al zo lang op een verzorgpaard(plus deze staat op mn eigen manege, dat is super leuk en gezellig)
over die 130 euro, ligt er inderdaad aan wat je krijgt. Als je nul klusjes hoeft te doen en je mag het paard zo'n 3/4 keer per week rijden/verzorgen vind ik het een prima bedrag.
AlwaysH schreef:Zeker niet stoppen inderdaad, hoort er nou eenmaal bij! Ik heb precies hetzelfde. Het ene moment heeft hij een vriend gezien en moet ik mijn paard helemaal veroveren om zijn aandacht te krijgen, het andere moment loopt hij zo fijn dat ik denk van: ja! Daar doe ik het voor!
Dit gebeurt er als hij zijn beste vriend ziet... echt heel erg vervelend...
[ [url=m/10Qjw5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar dan daarna loopt hij weer fijn, kan je trots zijn op jezelf én het teamwork!
Geryon schreef:Dat is paardrijden