Aah leuke foto's Ier! 
veronalover; Fijn dat de vakantie zo leuk was! Wacht op foto's 
Vandaag met Nike rijden ging eerst eigelijk heel goed.
Heb niet echt iets gedaan, gewoon wat lol gehobbelt en eigelijk alleen voorwaarts neerwaarts. Heb dan ook niet lang gedraaf of gegaloppeerd. Nike liet wel bijna direct los, in stap nog niet helemaal maar in draf al direct en in galop ook direct
Toen buiten even een harder galop gemaakt wat Nike erg leuk vond en rondje door het dorp gereden om uit te stappen.
Begon de haflinger van een boer die ik ken(vlakbij Mariska en Nike) te draven en ik denk dat zun hoefijzer los zit. Dus ik maar daar het terrein opgereden, was der niemand. Maar tegen de buurman gezegt en hij zou dat nog zeggen maar oftie dat doet weet ik niet want die 2 hebben meer herrie dat wat anders
Naja, strakjes nog eens kijken.
En toen mocht Nike de trugweg kiezen en koos ze voor de langste langs un klein bosstukje..
Waren we op een stuk waar ze écht nog nooit geschrokken is en toen ik even naar iets keek was er iets zo eng dat ze keihard achteruitliep/sprong en gekke sprongetjes begon te maken. Ik was mee gegaan naar achteren en doordat Nike met die sprongetjes/bokken ook nog aan ut draaien was flikkerde ik der vanaf voor de eerste keer in de tijd dat ik der ken
Echt un klein stukje langs de harder weg, echt geluk gehad! Ok, had dan wel cap op maar dan nog.
Ik hield Nike vast.. Nike helemaal in paniek en aant blazen en doen. Ik der maar los gelaten (kwam geen auto of iets aan) en tegen der gaan praten.. was ze wat rustiger en bleef ze staan ben ik naar der toe gelopen en stukje met der gelopen. Was ze bang voor een lege liga verpakking
Was niet ut enige waarvan ze geschrokken is denk ik want ze was nog steeds bang. En normaal als ik het enge weg haal is het over. Nu maar voor een stukje. Toen weer derop gegaan en niks aan de hand.
Ofja.. niks aan de hand. Me spieren in me linkerarm zijn ehm.. uitgerekt ofzo... kan der bijna niks meer mee. Niet iets vastpakken ofzoiets. En met me rechterarm kan ik dat wel nog maar als ik ergens echt wat druk op geef gaat ut ook pijn doen. En me elleboog is geschaaft. En me rug ook.. 2 grote vegen en wat kleine op.(Ben stukje doort gras/geul meegesleurt) En me kont doet pijn
ergens bij me stuitje of hoe dat ook heet. Goed gevallen

Moest vanavond eigelijk werken.. heb ik maar afgezegt want moet daar eigelijk alles met me arme/handen doen.