Gisteravond had ik dus les met Viane, naja was best drukke les. 1 iemand reed met slof en sporen, arm paard.. Ze had gewoon echt een gat geprikt met dr sporen, je zag helemaal een plek waar die sporen kwamen. Naja met die slof reed ze ook niet zo vriendelijk en reed constant in de weg. Dressuur ging best lekker, ondanks dat ze erg hard wilde En springen ging ook redelijk goed (afgezien van 1 weigering en 1 noodsprong ), maja ik was net klaar.. Ben aan het uitstappen. Valt er iemand met paard en al, ruiter fout.. Niks aan de hand.. Dus zij loopt met t paard weg naar de andere bak. Op dat moment gaat iemand met een jong paard op de hindernis af, de keren ervoor ging het goed.. Mr nu niet. Paard kwam met 1 been over de balk en de andere erachter en had dus de balk tussen zn voorbenen en viel. Ruiter mee natuurlijk, mr dat paard kwam OP haar been.. Naja paard ging gewoon liggen (niet meer op zn zijkant) en zij snel iets weg. Mr ze kon niet lopen, iets met dr knie.. Naja gelijk iemand nr haar toe, iemand paard pakken, ik met Viane de bak mr uit gegaan. Moest de ambulance gebeld worden.. Mr wij waren al weg voor die kwam. Nou hoorde ik in de bus van iemand die ook op woensdag lest, die had weer van een ander gehoord & die WEER van iemand anders. Dat het niet zo héél ernstig was maar dat ze wel even (een nacht?) in het ziekenhuis moest blijven, maar dat laatste weet ik dus niet zeker.. Naja ik was wel geschrokken Zie je ineens een paard onderruit gaan met ruiter.. Bleeeegh.. =S Maja, les verder ging wel goed.
Vanmiddag met Lonan gereden.. Ging ook wel goed. Maar.. Toen terug, bijna bij stal komt er een man met een klein kindje ernaast en een kinderwagen eraan. No way dat Lonan langs die kinderwagen durfte hea. Uiteindelijk een mep met de zweep gegeven en toen ging ie er met een grote sprong langs (Haaallo Lonan de kinderwagen stond helemaal aan de andere kant van de weg ) maar verder was ie wel braaf
Hehe.. Gelezen. Tis te merken dat de meeste vakantie hebben. Brig, vet mooie foto's gemaakt joh! .. Marlene, leuke fotos van jou en Thun.. .. Liz, Li, vet grappig van je pw. Beter dat je 't ook gewoon zo mag laten. Ann, dat stomme ge*** met je maag ..
Mooi dat de kat terug is Tjaa.. T was echt aan het eine van de les ( gelukkig wel zeg.. ;o) dus was al aan 't uitstappen.. Rest van de les was wel relaxed opzich