verography schreef:idd an. tot aan je bh maat toe ken ik jou. hmmm. oke das ook weer overdreven
haha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
verography schreef:idd an. tot aan je bh maat toe ken ik jou. hmmm. oke das ook weer overdreven
Sylleke schreef:Ja snij me nog in twee ja.
Pattypaard schreef:verography schreef:zo jij heb het wel luxe he patt. en an. jij weet teveel van mij. nu gaat me reputatie naar de maan
Vind je?
Vond ut nog wel meevalle
Robin__ schreef:Rafaela schreef:ik vind trouwens ook dat er best wel heel veel verschillende onderlinge gesprekje gevoerd worden hieren dat het daarom ook een beetje erg onvolgbaar word
Idd, gesprekjes waar je niet over mee kan praten
Doe dat dan over Msn ofzo
Sylleke schreef:Ja snij me nog in twee ja.
Rafaela schreef:ik vind trouwens ook dat er best wel heel veel verschillende onderlinge gesprekje gevoerd worden hieren dat het daarom ook een beetje erg onvolgbaar word
verography schreef:
wil je ook nog airconditioning hebben dan?? ken geregeld worden. moet je het in je rief schrijf aan syllieklaas een een peen voor haar vp meegeven in je schoen en tada. airconditioning in de zak
Robin__ schreef:Jawel, maar ik wil niet in twee gesnedne worden.Sylleke schreef:Ja snij me nog in twee ja.
Ik dacht dat je mij lief vond?
Shaar schreef:Zo, bijgelezen.
Welkom Anja en Eva
Rafaela schreef:laura waar heb je het voerga nou niet dom doen tegen mij.
Rafaela schreef:laura waar heb je het voerga nou niet dom doen tegen mij.
tassie schreef:maar anna gaat jullie verlaten :p ga ff slappie doen!
tot morgen!