Citaat:De lijst voor Sinterklaas:
- Robin
- Rafaela
- Patty
- Lianne
- Ier
- Melissa
- Brigitte
- Marjolein
- _lonneke
- Shaar
-Marlene
-Annn
- Jennifer
Dus dan moet je een bewerking of gedichtje maken?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:De lijst voor Sinterklaas:
- Robin
- Rafaela
- Patty
- Lianne
- Ier
- Melissa
- Brigitte
- Marjolein
- _lonneke
- Shaar
-Marlene
-Annn
- Jennifer
Mango_ schreef:Citaat:De lijst voor Sinterklaas:
- Robin
- Rafaela
- Patty
- Lianne
- Ier
- Melissa
- Brigitte
- Marjolein
- _lonneke
- Shaar
-Marlene
-Annn
- Jennifer
Dus dan moet je een bewerking of gedichtje maken?
Annn schreef:Trastuzumab (Herceptin) wordt ingedeeld in de "biologische therapie".
Trastuzumab (Herceptin) wordt voorlopig enkel gebruikt in de behandeling van terugkerende of uitgezaaide (borst)kanker en dit zowel in aleenstaand (monotherapie) als in combinatie met chemotherapie (hoofdzakelijk taxol of taxotere).
Herceptin bestaat uit antilichamen tegen eiwitten die zich, bij voorkeur, bevinden op de wand van de tumorcellen. Deze eiwitten (die men "HER2" of "c-erb B2" noemt) hebben de eigenschap dat ze zich kunnen verbinden met andere eiwitten die door het lichaam worden aangemaakt (die men epidermale groeifactoren noemt) en daardoor de groei van de cel gaan stimuleren.
deze bedoel ik:
Herceptin
Mango_ schreef:Annn schreef:Trastuzumab (Herceptin) wordt ingedeeld in de "biologische therapie".
Trastuzumab (Herceptin) wordt voorlopig enkel gebruikt in de behandeling van terugkerende of uitgezaaide (borst)kanker en dit zowel in aleenstaand (monotherapie) als in combinatie met chemotherapie (hoofdzakelijk taxol of taxotere).
Herceptin bestaat uit antilichamen tegen eiwitten die zich, bij voorkeur, bevinden op de wand van de tumorcellen. Deze eiwitten (die men "HER2" of "c-erb B2" noemt) hebben de eigenschap dat ze zich kunnen verbinden met andere eiwitten die door het lichaam worden aangemaakt (die men epidermale groeifactoren noemt) en daardoor de groei van de cel gaan stimuleren.
deze bedoel ik:
Herceptin
Heb ik nog nooit van gehoord.Dit krijgt m'n vader volgens mij niet? Hij krijgt iig wel pillen die hij elke dag moet slikken. Maar weet alleen dat dat een medicijn uit Duitsland is dat ze eigenlijk nog aan het testen waren.
Robin__ schreef:ok
En dan moet je als je klaar bent, eigenlijk iedereen even pben van wie jij uitgeloot heb voro degene
Olympia schreef:Nou zullen we nog even tot zondag wachten met mensen die zich nog op willen geven?